اخبار

تجربه واقعیت مجازی بدون نیاز به هدست با استفاده از اپلیکیشن Milk VR سامسونگ

اگر با توجه به فعالیت گسترده شرکت‌های فناوری دنیا در حوزه واقعیت مجازی به تجربه این فناوری جدید علاقه پیدا کرده‌اید اما یک هدست واقعیت مجازی در اختیار ندارید، سامسونگ خبرهای خوشی برایتان دارد. این شرکت به تازگی اپلیکیشنی به نام Milk VR را در فروشگاه گوگل پلی عرضه کرده است که در حالت کلی تجربه واقعیت مجازی را برای آن دسته از کاربرانی که یک هدست واقعیت مجازی ندارند، روی گوشی‌های آنها شبیه‌سازی می‌کند.
 
برای مثال کاربران در این اپلیکیشن یک ویدیوی ۳۶۰ درجه را تماشا می‌کنند که متناسب با حرکت دادن گوشی توسط کاربر خم و راست می‌شود. تجربه‌ای که این برنامه در اختیار کاربر قرار می‌دهد در مقابل هدست های واقعیت مجازی همچون آکیولس ریفت و سامسونگ Gear VR غیر قابل مقایسه است و حتی نمی‌توان مطمئن بود که این اپ حتی نمونه‌ مشابهی از واقعیت مجازی باشد، اما اگر یک هدست واقعیت مجازی ندارید، این برنامه یکی از بهترین راهکارها برای بهره مندی از این تجربه است.
 
سامسونگ برای تهیه محتوای این اپلیکیشن از همکاری شرکت‌های مختلفی همچون Mountain Dew، NBA، ۲۰th Century Fox و Skybound Entertainment استفاده می‌کند. این شرکت هم چنین مدعی شده است که به زودی کاربران می‌توانند از میان ۷۰۰ عنوان مختلف حق انتخاب داشته باشند و به این ترتیب می توان گفت که کاربران می‌توانند درون این اپلیکیشن به طیف بسیار وسیعی از محتوای مربوط به واقعیت مجازی دسترسی داشته باشند.
 
اپلیکیشن Milk VR اولین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی به منظور تست اولیه آغاز به کار کرد اما اکنون سامسونگ تصمیم گرفته تا آن را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار دهد.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا