اخبار

تحریم هوآوی به سود امریکا شد

اگرچه شرکت هوآوی دومین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی و گوشی تلفن همراه است ولی تحریم های شکنند آمریکا موجب شد که فروش شرکت به شدت کاهش یافته و نزول کند. بنابراین هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته که با دولت آمریکا مذاکره کند.

مدیران شرکت تصمیم گرفته اند که با دولت آمریکا مذاکره کند.شرکت گوگل در پیروی از سیاست های دولت آمریکا امتیاز اندروید را برای شرکت ممنوع کرد و کاربران هواوی نتوانستند به گوگل پلی استور دسترسی داشته باشند.

همکاری گوگل و هواوی محدود شد و همین افزایش فشارها موجب نوآوری های در مقیاس کوچک شد. محدود شدن اندروید در گوشی های هواوی به شرکت هواوی ضربه مهلکی را وارد کرد. شرکت هواوی در برخی زمینه ها از رقبای خود جلو افتاده و گوشی پرچمدار این شرکت تحت عنوان P30 پرو بهترین گوشی جهان بوده و قابلیت های عکاسی هم افزایش یافته است.

امضای موافقت نامه میان شرکت هواوی و دولت آمریکا باعث شد تا مسیر برای تولیدات این شرکت هموار شود. امضای این توافق نامه باعث خواهد شد تا شرکت هواوی بتواند از محصولات گوگل و سایر منابع خود منتفع شود. شرکت هواوی سیستم عامل خود را طراحی و توسعه داده و ظاهر تحریم های دولت آمریکا را پیش بینی کرده بود. اگر سیستم عامل هواوی موثر واقع شود، سیستم عامل اندروید به کناری زده خواهد شد و امروزه گوشی های چینی شیائومی و ردمی بخش بزرگی را اشغال کرده اند. مذاکره شرکت هواوی و دولت آمریکا می تواند موانع بسیاری را از سر راه شرکت هواوی بردارد.

بنابراین شرکت های آمریکایی مانند گذشته با شرکت هواوی همکاری خواهند داشت.شرکت های آمریکایی مانند کوالکام ، اینتل و با شرکت هواوی همکاری هایی خواهند داشت. کاربران مهم ترین بازندگان تحریم شرکت هواوی بودند و شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل برندگان تحریم کوتاه مدت آمریکا بودند. اکنون که فشارهای دولت آمریکا به حد نهایی خود رسیده است ، مدیران شرکت تصمیم گرفته اند که با دولت آمریکا وارد مذاکره شده و دوباره مانند گذشته به فعالیت های تجاری و اقتصادی خود ادامه دهند.

تحریم های آمریکا به قدری زیاد شد که شرکت هواوی در مقابل تحریم های آمریکا سرخم کرد و به ناچار به مذاکره با دولت آمریکا تن در داد تا بتواند همانند گذشته به فعالیت تجاری خود ادامه دهد و بتواند به کشور آمریکا هم محصولات خود را صادر کرده و از  نرم افزارها و سخت افزارهای  شرکت آمریکایی هم استفاده کند. تحریم های آمریکا به قدری افزایش یافت که شرکت هواوی دیگر نتوانست در مقابل فشارها ایستادگی کند و به ناچار مدیران شرکت هواوی تصمیم گرفته اند که با دولت آمریکا وارد مذاکره شده تا دولت آمریکا هم تحریم ها را بردارد و این شرکت بتواند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد

تصور فعالیت های جاسوسی برای دولت چین موجب تحریم و افزایش فشارها به شرکت هواوی شد و بنابراین هر روز بر شدت و دامنه تحریم ها افزوده شد تا شرکت هواوی را به شکست وادار کنند و این چنین شد و شرکت هواوی دیگر نتوانست به حیات اقتصادی خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا