اخبار تکنولوژی

تردز اینستاگرام آپدیت جذابی برای نسخه دسکتاپ دریافت کرد

اینستاگرام متعلق به متا در حال ارائه سه به‌روزرسانی جدید برای ویژگی Notes خود است. این به‌روزرسانی‌ها شامل معرفی لایک‌ها، منشن‌ها و درخواست‌هایی برای یادداشت‌ها می‌شود. حتی برای تردز اینستاگرام نیز آپدیت بزرگی تدارک دیده شد.

نوت: این ویژگی به شروع مکالمه با دنبال کنندگان شما کمک می کند. می‌توانید برای ایجاد بحث‌ها سؤال بپرسید یا پیام‌هایی ارسال کنید. پاسخ به درخواست‌های شما در یک رابط کاربری جدید نمایش داده می‌شود و هر پاسخ را همراه با تصویر نمایه کاربر و وضعیت آنلاین نشان می‌دهد.

نوت لایک‌ها: اکنون، فالوورها می‌توانند قدردانی خود را از یادداشت‌های شما با گذاشتن لایک ابراز کنند، مشابه نحوه کار لایک‌ها برای نظرات یا داستان‌ها. همچنین می توانید لایک هایی که دریافت می کنید را پیگیری کنید.

نوت گفتگو: با استفاده از این ویژگی، می‌توانید دوستان خود را با استفاده از علامت «@» و نام کاربری آن‌ها در یادداشت‌های خود تگ کنید. زمانی که یادداشت به اشتراک گذاشته شود، فردی که تگ شده است، اعلانی دریافت خواهد کرد.

اینستاگرام با گسترش ویژگی «محدودیت‌ها» کنترل‌های ایمنی خود را ارتقا می‌دهد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های مستقیم (DM) و نظرات را از حساب‌هایی که ممکن است برای آنها آزاردهنده باشد پنهان کنند. اکنون، می‌توانید پیام‌های دریافتی از همه افراد به جز پیام‌های موجود در فهرست دوستان نزدیکتان را نادیده بگیرید. شما فقط پیامک‌ها، برچسب‌ها و اشاره‌های افراد موجود در لیست خود را می‌بینید، در حالی که همچنان به دوستان غیر نزدیک خود اجازه می‌دهید با پست‌های شما تعامل داشته باشند.

تردز اینستاگرام آپدیت شد

تردز اینستاگرام آپدیت جذابی برای نسخه دسکتاپ دریافت کرد

علاوه بر این، اینستاگرام در حال گسترش قابلیت محدود کردن خود است که اکنون کاربران را قادر می‌سازد تا علاوه بر مخفی کردن نظرات خود، از تگ کردن یا منشن دیگران به آنها جلوگیری کنند. تردز اینستاگرام، پلتفرم پیام‌رسان جدید و رقیب توییتر، از طراحی مجدد سایت دسکتاپ با ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته رونمایی می‌کند.

کاربران می‌توانند صفحه اصلی خود را با فیدهای مختلف، شبیه به TweetDeck، شخصی‌سازی کنند، که به اولویت‌های فردی و عادت‌های مرور توجه دارند. طرح جدید به کاربران امکان می دهد فیدهای مورد علاقه خود را انتخاب و نمایش دهند، از جمله فید دنبال کردن، فید برای شما، پست های ذخیره شده و اعلان های اخیر.

همچنین می‌توانید به‌روزرسانی خودکار را برای مشاهده بی‌وقفه محتوای جدید در زمان واقعی انتخاب کنید. ویژگی های ذکر شده در بالا در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان شروع شده است و در هفته‌های آینده گسترش خواهند یافت. اگر دارای حساب کاربری در این شبکه‌ها هستید دست به کار شوید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا