اخبار تکنولوژی

آپدیت چت بات ChatGPT و افزوده شدن ویژگی های جدید

OpenAI به‌روزرسانی بزرگی برای چت بات ChatGPT اعلام کرده است. همانطور که این شرکت می‌گوید، “مجموعه‌ای از بروزرسانی‌های کوچک” که تجربه کاربری شما را با ابزار مولد AI بهبود می‌بخشد.

این نمونه‌های فوری، پاسخ‌های پیشنهادی، میانبرهای صفحه‌کلید و موارد دیگر را ارائه می‌کند. همه ویژگی‌ها و بهبودهای جدید در هفته آینده در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

برای شروع، ChatGPT اکنون نمونه‌های فوری را در صفحه اصلی نشان می‌دهد تا به شما در شروع کار کمک کند. اگر نمی‌توانید به سرعت یک دستور قدرتمند را داشته باشید، می‌توانید از مثال‌ها برای تقویت خلاقیت خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید به سادگی روی یک مثال کلیک کنید تا مکالمه را شروع کرده و قبل از پیگیری درخواست‌های خود، با ابزار هوش مصنوعی مولد کنار بیایید.

برای اطمینان از ادامه مکالمات، چت بات ChatGPT پس از ایجاد پاسخ، درخواست‌ها یا پاسخ‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند. با کلیک بر روی آن پیشنهادات، اطلاعات مرتبط بیشتری در مورد آنچه به دنبال آن هستید به شما می‌دهد. علاوه بر این، همه کاربران ChatGPT Plus اکنون به طور پیش فرض به GPT-4 دسترسی خواهند داشت.

چت بات ChatGPT آپدیت شد

GPT-4 آخرین و پیشرفته‌ترین نسخه از مدل زبان بزرگ است که این ابزار را تامین می‌کند. در ماه مارس منتشر شد و مدتی است که در دسترس کاربران پلاس قرار گرفته است. با این حال، در تمام این مدت، ChatGPT آخرین مدل استفاده‌شده را به خاطر نمی‌آورد و کاربران پلاس را به‌طور پیش‌فرض در هنگام شروع یک چت جدید به GPT-3.5 برمی‌گرداند، و آنها را مجبور می‌کند که به صورت دستی به GPT-4 سوئیچ کنند. OpenAI سرانجام این رفتار آزاردهنده را برطرف کرد، اگرچه کاربران رایگان در GPT-3.5 باقی می‌مانند.

آخرین سری بروزرسانی برای ChatGPT همچنین از چندین فایل پشتیبانی می‌کند. این ویژگی بخشی از نسخه بتا Code Interpreter برای کاربران Plus است، این ویژگی به شما امکان می‌دهد چندین فایل را آپلود کنید و ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها را در همه آنها برای ایجاد بینش و مشاهدات معنی‌دار داشته باشید. OpenAI به کاربران رایگان اجازه نمی‌دهد فایل‌ها را برای تجزیه و تحلیل در ChatGPT آپلود کنند.

OpenAI تجربه ChatGPT را با میانبرهای صفحه کلید بهبود می‌بخشد. ابزار هوش مصنوعی در حال حاضر از هفت میانبر صفحه کلید در رایانه‌های شخصی ویندوز پشتیبانی می‌کند: Ctrl+Shift+O (باز کردن چت جدید)، Shift+Esc (ورودی فوکوس چت)، Ctrl+Shift+. (کپی آخرین بلوک کد)، Ctrl+Shift+C (کپی آخرین پاسخ)، Ctrl+Shift+S (تغییر نوار کناری)، Ctrl+Shift+Backspace (حذف چت) و Ctrl+/ (نمایش همه میانبرهای صفحه کلید).

همچنین می‌توانید این میانبرها را از دکمه “علامت سوال” در گوشه سمت راست پایین صفحه چت مشاهده کنید. نکته آخر اینکه ChatGPT دیگر هر دو هفته یکبار شما را از حساب کاربری خود خارج نمی‌کند. این شما را وارد سیستم می‌کند. هنگامی که به‌صورت دستی از سیستم خارج می‌شوید و دوباره وارد سیستم می‌شوید، ابزار هوش مصنوعی با یک «صفحه بسیار خوش‌آمد‌تر» از شما استقبال می‌کند. همانطور که قبلاً گفته شد، این تغییرات طی هفته آینده به همه کاربران ChatGPT در سراسر جهان خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا