اخبار تکنولوژی

تست آپدیت One UI 7.0 برای گوشی Galaxy A55 شروع شد

سامسونگ در حال توسعه آپدیت One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ است که ویژگی‌های جدید، بهبود طراحی و بسیاری تغییرات دیگر را به همراه خواهد داشت. ۵۲ گوشی هوشمند و تبلت گلکسی واجد شرایط دریافت نرم افزار جدید هستند و در چند ماه گذشته، این شرکت آن را روی تعدادی از این دستگاه‌ها آزمایش کرده است.

به نظر می‌رسد که غول فناوری اکنون آزمایش One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را برای یک دستگاه دیگر، گوشی Galaxy A55 آغاز کرده است. یک نرم افزار آزمایشی جدید برای نوع اروپایی گلکسی A55، با شماره مدل SM-A556B، بر روی سرورهای سامسونگ (از طریق MlindyMrinal2@) مشاهده شده است، همانطور که در تصویر می‌بینید. این آپدیت دارای نسخه A556BXXU4BXGA است. آخرین حرف چهارم در بیلد شماره ‘B’ است که با حرف چهارم آخر در نرم افزار رسمی فعلی گوشی (A556BXXS4AXF3) که A است متفاوت است.

این تغییر نشان می‌دهد که آخرین سیستم عامل آزمایشی برای تلفن هوشمند تغییرات عمده‌ای را به همراه دارد. این ما را به این باور می‌رساند که این سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۵ مبتنی بر One UI 7.0 برای Galaxy A55 است.

گزارشی که اوایل این هفته منتشر شد ادعا کرد که سامسونگ نسخه بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را در هفته سوم آگوست منتشر خواهد کرد. با این حال، یک گزارش جدیدتر می‌گوید که ممکن است این اتفاق نیفتد. در هر صورت، انتشار نرم افزار جدید برای گلکسی A55 اکنون یک قدم به آن نزدیک شده است.

آپدیت One UI 7.0 بزودی برای گلکسی A55

در دیگر خبرها سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی اف را با نام سامسونگ Galaxy F14 5G معرفی کرده است. اکنون این شرکت می‌تواند بزودی دو گوشی هوشمند جدید را در هند راه‌اندازی کند که از فهرست آن در BIS مشخص است. اخیراً دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل SM-E055F/DS و SM-M055F/DS در BIS هند ظاهر شدند. به نظر رسیده یکی از آنها گوشی Galaxy M05 خواهد بود.

گمان می‌رود که این شماره مدل‌ها با گوشی‌های هوشمند گلکسی M05 و گلکسی F05 مرتبط باشد. طبق لیست، هر دو گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. این شماره مدل‌ها همچنین در گواهی Wi-Fi Alliance ظاهر شده‌اند. سامسونگ گلکسی M05 و F05 جانشین گوشی‌های هوشمند گلکسی F04 و گلکسی M04 می‌شوند که از قبل در بازار در محدوده مقرون به صرفه موجود هستند.

انتظار می‌رود جانشینان با چندین پیشرفت و افزایش قیمت نسبت به نسخه قبلی خود عرضه شوند. گوشی‌های هوشمند گلکسی M04 و گلکسی F04 با یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD+ و چیپست مدیاتک Helio P35 عرضه شدند. هر دو گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب هستند که شامل دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا