اخبار تکنولوژی

تسهیلات به استارت‌آپ‌های شرکت کننده در نمایشگاه اپلیکیشن

رضا الفت‌نسب، رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن، اعلام نموده است که کسب‌وکارهای استارتاپ کوچک می‌توانند به تسهیلات مالی تا ۶۰ میلیون تومان از صندوق نوآوری دست یابند و از تجربیات شرکت‌های استارتاپ بزرگ‌تر بهره‌برداری نمایند.

وی تأکید داشته که به منظور حمایت از استارتاپ‌های کوچک، ضمن ارائه تسهیلات مالی، متراژ کمتری نیز در نمایشگاه اختصاص داده خواهد شد تا این کسب‌وکارها بتوانند در نمایشگاه به نمایش گذارند.

وی در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه اپکس اظهار نموده: “برگزاری یک نمایشگاه تخصصی و یک رویداد تخصصی در زمینه اپلیکیشن‌ها می‌تواند بسیار مفید واقع شود. با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از تلفن‌های همراه در کشور، حضور یک نمایشگاه در این حوزه بسیار ضرور به نظر می‌آید.”

الفت‌نسب به وضعیت اینترنت در کشور نیز اشاره نموده و تأکید کرده است: “ما در این‌جا می‌دانیم که شرایط اینترنت در کشور بهینه نیست، اما با تلاش مضاعف، تلاش می‌کنیم تا روشنایی در این حوزه را حفظ کنیم. بنابراین، در این نمایشگاه علاوه بر اپلیکیشن‌ها و شرکت‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های محتوایی متنوعی نیز برگزار می‌شود.”

او تأکید داشته که چالش‌های مرتبط با مقررات حوزه اپلیکیشن‌ها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، قصد دارند که به اپلیکیشن‌ها در این زمینه کمک کنند. با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی خاص کشور که در حال تغییر است، حاکمیت باید نگران آینده این حوزه باشد.

الفت‌نسب بیان کرده است که یکی از مسائل اساسی در حال حاضر، مهاجرت نیروی انسانی و کمبود آن در کشور است، و با توجه به این وضعیت، حاکمیت باید نگران آینده کشور در این زمینه باشد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن از تاریخ دوم تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا