اخبار تکنولوژی

چند گوشی پوکو با سیستم عامل هایپرOS کشف شد

سیستم عامل جدید خود توسعه یافته شیائومی، یعنی هایپرOS، برای تلفن‌های هوشمند Poco F5 و F5 Pro منتشر خواهد شد. این مورد توسط Xiaomiui تأیید شد که بیلدهای تست HyperOS را برای این دو دستگاه مشاهده کرد.

با توجه به خروجی، بروزرسانی HyperOS برای Poco F5 دارای نسخه سیستم عامل OS1.0.0.1.UMRMIXM خواهد بود. در حالی که Poco F5 Pro به‌روزرسانی را با نسخه‌های نرم افزاری OS1.0.0.3.UMNMIXM و OS1.0.0.3.UMNEUXM برای نسخه‌های جهانی و اروپایی دریافت می‌کند.

HyperOS یک سیستم عامل جدید از شیائومی است که نسبت به MIUI سبک‌تر و عملکرد محورتر طراحی شد. همچنین گفته می‌شود که قابل تنظیم‌تر است و رابط کاربر پسندتری را ارائه می‌دهد، در حالی که سیستم‌عامل همکاری بین دستگاه‌های یکپارچه میان چندین دستگاه را نیز به ارمغان می‌آورد.

در همین راستا، شیائومی رسما نقشه راه و لیست اولیه دستگاه‌هایی که آپدیت HyperOS را دریافت خواهند کرد، اعلام کرد. این به‌روزرسانی ابتدا برای دستگاه‌های شیائومی و ردمی در چین منتشر می‌شود و پس از آن اولین نسخه دسته‌ای از HyperOS برای دستگاه‌های بین‌المللی از سه ماهه اول ۲۰۲۴ آغاز می‌شود.

هایپرOS برای گوشی های بیشتری منتشر می شود

به محض اطلاع بیشتر از تاریخ انتشار HyperOS برای Poco F5 و F5 Pro، شما را در جریان قرار خواهیم داد. در دیگر خبرها شیائومی گوشی‌های پرچمدار جدید خود، سری گوشی شیائومی ۱۴ را در دو مدل پرو و استاندار معرفی کرد. این شرکت آنها را در چین طی یک رویداد مطبوعاتی اختصاصی اعلام کرد. عرضه جهانی یا اواخر امسال یا در سه ماهه اول سال آینده انجام خواهد گرفت.

با این حال، ممکن است متوجه شوید که Xiaomi 14 Ultra در اینجا معرفی نشده است. این گوشی احتمالا در تاریخ دیگری وارد بازار خواهد شد. شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو چندین بار قبل از عرضه رویت شدند و شیائومی حتی رندرهای رسمی خود را به اشتراک گذاشت.

اول از همه، این دو گوشی بسیار شبیه به هم هستند. آنها زبان طراحی یکسانی دارند، اما تفاوت‌هایی وجود دارد. شیائومی ۱۴ با صفحه نمایش تخت عرضه می‌شود، در حالی که مدل «پرو» دارای صفحه نمایش خمیده است. هر دو دارای حاشیه‌های بسیار نازک و حفره دوربین جلو وسط نمایشگر هستند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا