اخبار تکنولوژی

تصاویر بیشتری از گوشی گلکسی زد Flip 6 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را با نام گلکسی زد Flip 6 و زد فولد ۶ در رویداد Unpacked روز ۱۰ جولای معرفی خواهد کرد. تنها یک هفته مانده به این رویداد، اطلاعات و شایعات متعددی به صورت آنلاین منتشر شده است. جدیدترین مورد از افشاگر معتبر ایوان بلاس منتشر شد. مشاور تصاویر گلکسی زد فلیپ ۶ را فاش کرده که به ما ایده‌ای از ظاهر گوشی جدید می‌دهد.

سامسونگ گلکسی زد Flip 6 شبیه مدل‌های قبلی خود است و طراحی آن شبیه به Galaxy Z Flip 5 سال گذشته. این گوشی در رنگ آبی آسمانی شیک موجود است. لنز دوربین اکنون حلقه‌ای در اطراف خود دارد که به آن ظاهر جسورانه‌تری می‌دهد. حلقه‌های دوربین با رنگ گوشی مطابقت دارند و به جذابیت زیبایی آن می‌افزایند. صفحه نمایش کاور شبیه مدل سال گذشته به نظر می‌رسد. می‌توان آن را با عملکرد نظارت بر سلامت، آب و هوا و گالری مشاهده کرد.

ما گوشی‌های هوشمند تاشو زیادی را در بازار دیده‌ایم. به عنوان مثال، سری Moto Razr 50 که اخیراً راه‌اندازی شده است. این صفحه نمایش پوششی کاملاً کاربردی بوده و نسبت تصویر نیز روی نقطه است. با این حال، نسبت ابعاد صفحه نمایش در گلکسی زد Flip 6 برای استفاده عملی‌تر کمی ناراحت کننده به نظر می‌رسد.

گوشی گلکسی زد Flip 6 در نزدیکی

تصاویر بیشتری از گوشی گلکسی زد Flip 6 سامسونگ منتشر شد

ما هنوز تصاویری از نمایشگر اصلی نداریم، امیدواریم سامسونگ کاری کرده باشد که چین و چروک در این نسل کمتر به چشم بیاید. انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 6 با صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی عرضه شود. همچنین انتظار داریم که این گوشی دارای یک سنسور اولیه ارتقا یافته باشد که گفته می‌شود در مقایسه با ۱۲ مگاپیکسلی سال گذشته، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است.

همچنین گفته شده  که این گوشی از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. همچنین گزارش افزود که در بخش‌های دیگر مانند باتری کمی بزرگ‌تر، چند پیشرفت نیز انجام شود. با این اوصاف، زمانی که گوشی در تاریخ ۱۰ جولای رونمایی شد، اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.

در دیگر خبرها گلکسی AI سامسونگ اخیراً قابلیت‌های زبان خود را به ۱۶ زبان افزایش داده است. همکاری و مشارکت جهانی با مؤسسات دانشگاهی این دستاورد مهم را ممکن ساخته است. یک بازیگر کلیدی در این توسعه، موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ هند-بنگالور (SRI-B)، بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی این شرکت در خارج از کره بود.

به گفته سامسونگ، SRI-B توسعه مدل هوش مصنوعی هندی را رهبری کرد، کاری پیچیده به دلیل لهجه‌های متعدد زبان، تنوع آهنگ‌ها و اختلاط مکرر با کلمات انگلیسی. این تیم با استفاده از ترکیبی از داده‌های ترجمه شده، همراه با تخصص زبان شناسان بومی، با این چالش مقابله کرد تا اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی ساختار آوایی منحصر به فرد هندی را به درستی ثبت کرده است.

مؤسسه فناوری Vellore نقش مهمی در ارائه حجم وسیعی از داده‌های صوتی تنظیم‌شده، از جمله گفتار مکالمه، کلمات و دستورات ایفا کرد که برای ترکیب هندی، چهارمین زبان پرگفتار در سراسر جهان، در گلکسی AI ضروری بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا