اخبار

تصاویر جدید فاش شده از نوکیا ایکس نشان دهنده طراحی استثنایی این گوشی است

نوکیا ایکس و تصاویر جدیدی از این گوشی ؛ و باز هم گوشی جدید نوکیا با تصاویر جدید به معرض نمایش گذاشته شد. دوست داران نوکیا منتظر رونمایی از این گوشی استثنایی هستند.
تمامی اخبار حاکی از آن است که گوشی جدید نوکیا، نوکیا ایکس روز ۲۶ اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. در تصاویر جدید نشان داده شده از این، دوربین دوگانه و همچنین وجود بریدگی بالای صفحه  در آن نمایش داده شده است. گرچه اچ ام دی هنوز مشخصات و قیمت گوشی اندرویدی جدید خودش را تایید نکرده است.
با نگاهی به قاب پشتی گوشی اندرویدی نوکیا ایکس متوجه جنس شیشه‌ای آن می‌شویم. دوربین دوگانه عمودی نیز همراه با فلاش ال ای دی dual-tone و یک اسکنر اثر انگشت، همگی در نیمه‌ی بالایی قاب پشتی جای خوش کرده‌اند. درست در زیر آن‌ها نیز می‌توان لوگوی شرکت نوکیا را نیز مشاهده کرد.

مطالب مرتبط:

 
یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در قسمت بالای گوشی به چشم می‌خورد. حاشیه سمت چپ آن ظاهرا از کلیدهای ولوم میزبانی می‌کنند و کلید پاور نیز در سمت راست جای گرفته است. بر اساس شایعات قبلی، یک درگاه میکرو یو اس بی ۲٫۰ نیز در قسمت زیری قرار دارد. گوشی اندرویدی نوکیا ایکس به یک نمایشگر ناچ مجهز است که دوربین سلفی و اسپیکر روگوشی آن در قسمت ناچ پنل جلویی قرار دارد. حاشیه‌های کناری بسیار باریک هستند و تنها چانه‌ی پایینی حاشیه بیشتری دارد که برند نوکیا نیز در این قسمت حک شده است.
گزارش‌های پیشین نشان می‌دهند که شماره مدل این گوشی Nokia TA-1099 است. چندی پیش یک گوشی با همین شماره مدل در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شد تا به لطف آن، با مشخصات فنی گوشی اندرویدی نوکیا ایکس بیشتر آشنا شویم.
نمایشگر ۵٫۸ اینچی با نسبت ۱۹:۹ و وضوح +Full HD معادل ۲۲۸۰×۱۰۸۰‌ پیکسل بر روی این گوشی قرار گرفته است. یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی قدرتبخش این گوشی است که این مشخصات مربوط به اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام باشد. گرچه شایعات ادعا می‌کنند که ممکن است این گوشی با یک نسخه‌ی دیگر مجهز به تراشه هلیو پی ۶۰ مدیاتک نیز عرضه شود.
رم ۳/۴/۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت به طور قطع مدل های حافظه داخلی و رم این گوشی خواهد بود. انرژی لازم برای روشن ماندن صفحه از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. یکی از سنسورهای دوربین دوگانه این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده، در حالی که دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. در راس بخش نرم افزاری نوکیا ایکس اندروید ۸٫۱ اوریو جای دارد و ما انتظار داریم آن در سه نسخه‌ی مشکی، نقره‌ای، سفید و آبی به فروش برسد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا