اخبار تکنولوژی

تصویر باکیفیت از تبلت گلکسی تب اس ۱۰ اولترا سامسونگ منتشر شد

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آینده از سری گلکسی تب اس ۱۰ در کنار گلکسی اس ۲۴FE رونمایی کند. قبل از رونمایی، چندین گزارش اطلاعات در مورد این دستگاه به ما داده است. اکنون یک رندر باکیفیت از گلکسی تب اس ۱۰ اولترا ظاهر شده که به خوبی طراحی این تبلت اندرویدی رده بالا را به ما نشان می‌دهد.

ایوان بلاس رندر گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این تبلت همچنان یک بریدگی در بالای نمایشگر دارد تا تنظیمات دوربین دوگانه مشابه Galaxy Tab S9 Ultra را در خود جای دهد. طراحی عقب نیز شبیه مدل قبلی است، با بدنه‌ای از جنس فلزی ساده و ماژول دوربین دوگانه عمودی. کانکتور مغناطیسی صفحه کلید و ضمیمه لوازم جانبی نیز بدون تغییر به نظر می‌رسد. رندر همچنین دو پورت USB-C را در دو طرف پین‌های مغناطیسی نشان می‌دهد.

اخیراً، گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا در وب سایت گواهی FCC مشاهده شدند که نشان داده این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین انتظار داریم سامسونگ امسال مدل استاندارد گلکسی تب اس ۱۰ را از خط تولید حذف کند، زیرا این شرکت می‌خواهد کاربران خود را به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند گلکسی تب A و گلکسی تب S9FE هدایت کند.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ ممکن است از چیپست مدیاتک در Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra استفاده کند، احتمالاً چیپی از نوع مدیاتک Dimensity 9300+، بر اساس فهرست گیگ بنچ می‌تواند Galaxy Tab S10+باشد. انتظار داریم گلکسی تب اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم همراه شود.

هر دو تبلت اندروید ۱۴ را اجرا خواهند کرد. بر اساس رندرهای قبلی تب اس ۱۰ اولترا، این مدل دارای چهار بلندگو مجهز به AKG خواهد بود. دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست تبلت قرار می‌گیرند و نوار شارژ مغناطیسی S-Pen در عقب دستگاه قرار دارد.

تصویر باکیفیت از تبلت گلکسی تب اس 10 اولترا سامسونگ منتشر شد

گلکسی تب اس ۱۰ اولترا آشکار شد

در دیگر خبرها TDRA (سازمان تنظیم مقررات ارتباطات) امارات و پلتفرم صدور گواهی UL Demko اخیرا تایید کرده‌اند که Galaxy Tab S10+ در دو نسخه Wi-Fi و ۵G عرضه خواهد شد. در اخبار مرتبط، گوشی Galaxy S24 FE نیز در پلتفرم گواهی TDRA و TUV Rheinland مشاهده شده است.

گواهی TUV نشان می‌دهد که S24 FE از شارژ ۲۵ واتی مانند نسل قبلی خود پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارش شده است که این گوشی از شارژ بی سیم ۹ واتی پشتیبانی دارد. جالب اینجاست که گلکسی اس ۲۳FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی نسبتا سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

گواهی TUV همچنین نشان داده که این گوشی در مجموع در هفت مدل SM-S721B/DS، SM-S721B، SM-S721N، SM-S721Q، SM-S721U، SM-S721W، SM-S7210 عرضه می شود. انتظار می‌رود این شماره مدل‌ها نشان دهنده دستگاه در بازارهای مختلف باشد که SM-S721B نسخه جهانی آن و SM-S721U برای بازار ایالات متحده است.

طبق فهرست گواهی TDRA، گوشی Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS” است، که در آن “DS” نشان داده که دستگاه از حالت آماده به کار دو سیم کارته پشتیبانی می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا