اخبار تکنولوژی

تصویر جدید گوشی آیفون ۱۶ پرو خبر از طراحی عجیب می دهد

فرآیند توسعه محصول اپل اغلب شامل بررسی بسیاری از گزینه‌های طراحی می‌شود. شایعات حاکی از آن بوده که گوشی آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس در حال گذراندن دوره آزمایشی مشابهی بوده که در میان نمونه‌های اولیه، برخی از پیکربندی‌های دوربین به خصوص غیرعادی وجود دارد.

گزارش هفته گذشته به یک ویژگی عجیب و غریب برای آیفون ۱۶ پرو اشاره کرد، ماژول دوربینی شبیه فیجت اسپینر. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که آیفون‌های پرو آینده ممکن است دارای یک ماژول دوربین عقب مثلثی باشند که ظاهری متمایز به دستگاه می‌دهد که یادآور یک ریش تراش برقی است.

ماجین بو، کارشناس معتبر، به نقل از منابع ناشناس، طرح احتمالی آیفون ۱۶ پرو را در X/Twitter به اشتراک گذاشت. در مورد اینکه چرا اپل ممکن است این طراحی را در نظر بگیرد، کارشناس می‌گوید که فرم مثلثی می‌تواند یک انتخاب استراتژیک برای قرار دادن سنسورهای دوربین بزرگ‌تر یا تعداد لنزهای بیشتر باشد.

گوشی آیفون ۱۶ پرو با طراحی عجیب

تلفن آیفون 16 پرو

به غیر از تغییرات احتمالی برآمدگی دوربین، آیفون ۱۶ پرو همچنین انتظار می‌رود دارای لنز تله فوتو ارتقا یافته باشد. حتی ممکن است آیفون ۱۶ پرو مکس از سنسور اصلی بزرگتری در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو مکس برخوردار باشد. یکی از نامزدهای احتمالی لنز Exmor IMX903 سونی است. با این حال، شایعات نشان می‌دهند که حداکثر وضوح دوربین همچنان ۴۸ مگاپیکسل مانند مدل‌های نسل فعلی خواهد بود.

توجه به این نکته مهم است که اپل طیف گسترده‌ای از نمونه‌های اولیه را قبل از نهایی کردن طراحی آزمایش می‌کند. شایعات قبلی در مورد دوربین جلویی با حفره دوربین وسط نمایشگر برای آیفون ۱۶ به نتیجه نرسیدند و این برآمدگی مثلثی دوربین ممکن است به همان سرنوشت دچار شود. حتی خود خبرساز نیز اذعان دارند که هیچ راهی برای تأیید صحت این اطلاعات وجود ندارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. سری آیفون هر سال شامل چهار مدل شده و امسال نیز انتظار رونمایی ۴ مدل داریم. از جمله باید به نسخه استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس اشاره کرد. اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی و سخت افزاری بهتر معرفی و عرضه می‌کند.

به هر حال باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا