اخبار تکنولوژی

تصویر زنده گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ منتشر شد

رویداد Unpacked سامسونگ برای ۱۰ جولای برنامه‌ریزی شده است، اما هیچ کمبودی در مورد افشای اطلاعات خرده فروشان وجود ندارد. با این حال، چه چیزی بهتر از نشت یک خرده فروش؟ معلوم است که کسی واقعاً توانسته گلکسی بادز ۳ پرو آینده را خریداری کند.

یک کاربر ردیت به تازگی هدفون گلکسی بادز ۳ پرو را در ایالات متحده خریداری کرد و متعاقباً تصاویری از هدفون را به صورت آنلاین منتشر کرد.  تصاویر در واقع طراحی ساقه‌ای را مطابق با افشا قبلی نشان می‌دهند، در مقایسه با طراحی بدون ساقه هدفون قبلی. به‌اصطلاح نورهای تیغه‌ای در هدفون‌ فوراً آشکار نمی‌شوند، اگرچه می‌توانیم آنها را در تصویر دوم مشخص کنیم. ما همچنین این بار یک کیس بازطراحی شده داریم که دارای یک درب شفاف است.

کاربر ردیت همچنین تأیید کرد که آنها این هدفون را به قیمت ۲۵۰ دلار خریداری کردند که ۲۰ دلار بیشتر از برچسب قیمت Galaxy Buds 2 Pro است. در غیر این صورت، کاربر اشاره کرد که اتصال چند نقطه‌ای در تلفن‌های غیر گلکسی پشتیبانی نمی‌شود و افزود که حذف نویز فعال (ANC) نسبت به نسل اول اپل AirPods Pro برتری دارد.

با این حال، هنوز هیچ خبری از کاربر در مورد عمر باتری وجود ندارد، اما افشا قبلی حاکی از شش ساعت بازی با فعال کردن ANC و هفت ساعت آب با ANC خاموش بود. در هر صورت، ما انتظار داریم حتی پیش از رویداد Unpacked در ۱۰ جولای شاهد افشای اطلاعات بیشتر سامسونگ باشیم.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی بهتر

تصویر زنده گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ منتشر شد

در دیگر خبرها گلکسی AI سامسونگ اخیراً قابلیت‌های زبان خود را به ۱۶ زبان افزایش داده است. همکاری و مشارکت جهانی با مؤسسات دانشگاهی این دستاورد مهم را ممکن ساخته است. یک بازیگر کلیدی در این توسعه، موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ هند-بنگالور (SRI-B)، بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی این شرکت در خارج از کره بود.

به گفته سامسونگ، SRI-B توسعه مدل هوش مصنوعی هندی را رهبری کرد، کاری پیچیده به دلیل لهجه‌های متعدد زبان، تنوع آهنگ‌ها و اختلاط مکرر با کلمات انگلیسی. این تیم با استفاده از ترکیبی از داده‌های ترجمه شده، همراه با تخصص زبان شناسان بومی، با این چالش مقابله کرد تا اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی ساختار آوایی منحصر به فرد هندی را به درستی ثبت کرده است.

مؤسسه فناوری Vellore نقش مهمی در ارائه حجم وسیعی از داده‌های صوتی تنظیم‌شده، از جمله گفتار مکالمه، کلمات و دستورات ایفا کرد که برای ترکیب هندی، چهارمین زبان پرگفتار در سراسر جهان، در گلکسی AI ضروری بود. تلاش‌های مشترک فراتر از هند گسترش یافت و SRI-B با سایر مراکز تحقیقاتی سامسونگ در سراسر جهان همکاری نزدیک داشت تا ویتنامی‌ها، تایلندی‌ها و اندونزیایی‌ها را به پلتفرم Galaxy AI بیاورند. پشتیبانی از زبان پیشرفته در Galaxy AI که از طریق ویژگی‌هایی مانند Live Translate، Interpreter، Note Assist و Browsing Assist قابل دسترسی است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های زبانی خود را حتی در حالت آفلاین افزایش دهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا