اخبار تکنولوژی

تصویر زنده گوشی موتورولا Razr 40 فاش شد

شرکت موتورولا اول ژوئن از گوشی‌های تاشو جدیدی رونمایی خواهد کرد و به تازگی طراحی زنده گوشی موتورولا Razr 40 فاش شده است. دستگاه تاشویی که مشخصات معقولی نیز دارد.

طرح رندر این گوشی مشابه تصاویری بوده که تاکنون مشاهده شد. شایان ذکر بوده ما قبلاً اطلاعات زیادی در مورد موتورولا Razr 40 کسب کردیم. این گوشی هوشمند ارزان در کنار مدلی با مشخصات سطح بالا از راه می‌رسد و تصاویر رندری هم از این تلفن هوشمند فلیپ منتشر شد.

انتظار داریم که Razr 40 Ultra در ۱ ژوئن همراه Moto Rarz 40 ساده رونمایی شود. Razr 40 ساده اطلاعات کافی از آن در دست نیست. ما برخی از تصاویر و قیمت‌های ادعایی را داریم، اما به تازگی برخی از مشخصات دستگاه فاش شد.

موتورولا Razr 40 با طراحی جذاب

موتورولا Razr 40

گوشی با شماره مدل XT2323-3 در GeekBench و وب سایت‌های ۳C کشف شد. اطلاعات فاش شده چندان زیاد نیست، اما نشان می‌دهد که Razr 40 از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ با ۱۲ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. همچنین اندروید ۱۳ داشته و به شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز می‌شود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ما تا حدودی از طراحی Razr 40 معمولی و قیمت خرده فروشی آن جزئیاتی کسب کردیم. اگر این اطلاعات منتشر شود، انتظار داریم مدل ساده با قیمت ۸۹۹ یورو و پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr 40 Ultra دارد.

در سوی دیگر، Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگ‌تر، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسل اولتراواید است که هر دو عملکرد بالایی دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا