اخبار تکنولوژی

تصویر زنده گوشی Y300 Pro 5G ویوو لو رفت

تایید شده است که گوشی Y300 Pro 5G ویوو در تاریخ ۵ سپتامبر در چین رونمایی می‌شود. گزارش‌های قبلی برخی از مشخصات مورد انتظار این گوشی را فاش کرده‌اند. طراحی این گوشی به همراه ویژگی‌های کلیدی و گزینه‌های رنگی قبلا توسط این شرکت فاش شده است. اکنون، یک افشاگر تصاویر زنده ادعایی از گوشی هوشمند آینده را به بیرون درز داد. تصاویر برخی از عناصر طراحی را با وضوح بیشتری نشان می‌دهند. قابل ذکر است که انتظار داریم ویوو Y300 پرو آینده جانشین Y200 Pro 5G شود.

Y300 Pro 5G با رنگ سبز در تصاویر زنده فاش شده به اشتراک گذاشته شده در پست Weibo توسط افشاگر Digital Chat Station ظاهر می‌شود. گوشی با یک ماژول دوربین عقب بزرگ مرکزی، کمی برآمده و دایره‌ای شکل دیده شد. یک حلقه طلایی در حاشیه این جزیره نمایان است.

یک واحد فلاش LED، در کنار دو اسلات دوربین، در ماژول فوق قرار داده شده است. لبه سمت راست گوشی با دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور ظاهر می‌شود. صفحه نمایش خمیده میکرو با شکاف دوربین جلوی حفره وسط و حاشیه‌های بسیار باریک و یکنواخت دیده می‌شود. علامت گذاری روی صفحه نمایش نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

میکروسایت رسمی ویوو Y300 Pro 5G گوشی را در چهار گزینه رنگی نشان داد. رنگ‌ها، اگرچه تایید نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد سیاه، سبز، سفید و تیتانیومی باشند. طبق همین میکروسایت، ویوو Y300 Pro 5G دارای یک نمایشگر میکرو چهار خمیده خواهد بود. باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی دارد. ضخامت این گوشی ۷.۶۹ میلیمتر تایید شده است.

گوشی Y300 Pro 5G ویوو در نزدیکی

تصویر زنده گوشی Y300 Pro 5G ویوو لو رفت

Y300 Pro 5G به چیپست Snapdragon 6 Gen 1 مجهز شده است که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم همراه است. ظاهرا این گوشی ممکن است دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی باشد. همچنین می‌تواند با گواهی ضد افت پشتیبانی شده از SGS نیز ارائه شود.

در دیگر خبرها چندین گزارش ادعا کردند که ویوو ممکن بوده سری گوشی‌های هوشمند X200 را در اکتبر سال جاری در چین معرفی کند. افشای اطلاعات جدیدتر نشان می‌دهد که به غیر از ویوو X200 و ویوو X200 پرو، ممکن است مدل دیگری نیز وجود داشته باشد که به طور آزمایشی ویوو X200 Mini نامیده می‌شود.

مشاور قابل اعتماد Digital Chat Station امروز مشخصات دوربین یک گوشی جدید را که دارای چیپ Dimensity 9400 است فاش کرد. به نظر می‎‎‌رسد که او می‌تواند در مورد ویوو X200 Pro صحبت کند. در اینجا نگاهی به جزئیاتی که در آخرین افشاگری رویت شد می‌پردازیم.

پست در Weibo توسط DCS نشان می‌دهد که X200 Pro شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در سیستم دوربین خود خواهد بود. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید سونی است که از فناوری پردازش ۲۲ نانومتری بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا