اخبار تکنولوژی

تصویر شماتیکی گوشی اوپو Find X8 منتشر شد

تقریباً دو ماه تا عرضه سری اوپو Find X8 باقی مانده که شامل حداقل سه مدل مانند Find X8، X8 Pro و X8 Ultra می‌شود. پیش بینی شده که Find X8 و X8 Pro در ماه اکتبر وارد بازار چین شوند و Ultra ممکن است در ژانویه ۲۰۲۵ رونمایی شود. امروز، افشاگر Digital Chat Station تصویر شماتیکی به اشتراک گذاشت تا از طراحی چیزی که به نظر می‌رسد Find X8 استاندارد است رونمایی کند.

DCS اخیرا ادعا کرده است که Find X8 دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود، در حالی که نمایشگرهای X8 Pro و X8 Ultra دارای طراحی ریز خمیدگی خواهند بود. بنابراین، به نظر می‌رسد که تصویر دارای صفحه نمایش تخت است، می‌تواند Find X8 استاندارد باشد.

همانطور که قابل مشاهده است، گوشی دارای حفره در قاب بالایی Find X8 است. به نظر می‌رسد دستگاه دارای یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ و دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست است. ماژول دوربین گرد در عقب فایند X8 دارای چهار حلقه دوربین با لوگوی Hasselblad در وسط است. از آنجایی که این یک نسخه استاندارد محسوب شده، گفته می‌شود که دارای سیستم دوربین سه گانه است. گوشه سمت چپ بالای ماژول یک فلاش LED قرار دارد.

در مقایسه، Find X7 که در ژانویه امسال معرفی شد، از طراحی مشابهی برخوردار بوده اما به جای صفحه نمایش تخت، صفحه نمایش لبه خمیده دارد. علاوه بر این، در حالی که دارای یک ماژول دوربین گرد در عقب است، چیدمان کمی متفاوت طراحی شد.

تصویر شماتیکی گوشی اوپو Find X8 منتشر شد

بر اساس گزارش‌ها، فایند X8 دارای یک پنل اولد ۶.۴ یا ۶.۵ اینچی است که از ۲۷۶۰ در ۱۲۵۶ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود دستگاه دارای چیپ دیمنسیتی ۹۴۰۰ با باتری سیلیکونی ۵۶۰۰ میلی آمپرساعتی است. انتظار می‌رود این دستگاه تحت اندروید ۱۵ مبتنی بر ColorOS 15 باشد. انتظار داریم سیستم دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ سونی IMX882 باشد. انتظار داریم که در رنگ مانند سیاه، سفید، آبی و صورتی عرضه شود.

اوپو Find X8 در نزدیکی

در دیگر خبرها سری گوشی آینده اوپو رنو ۱۳ قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار شود. این سری جدیدترین نوآوری‌ها و معیارهای بخش میان‌رده پریمیومی شرکت را نشان می‌دهد. به طور همزمان، پرچمدار سری Find X8 که از مدل ساده Find X8 و X8 Pro تشکیل شده نیز عرضه می‌شود. گفته شده این دستگاه‌ها در ماه اکتبر عرضه می‌شوند. گفته شده که سری شیائومی ۱۵ نیز در همین محدوده عرضه می‌شود.

اما قبل از رونمایی، تعداد زیادی گزارش و شایعات مربوط به دستگاه‌هایی که جایگاه خود را در اینترنت منتشر کردند، داشتیم. سری Reno 13 دارای دو دستگاه خواهد بود: Reno 13 و ۱۳ پرو. ظرفیت باتری دستگاه‌ها در آخرین گزارش فاش شده و به نظر می‌رسد که آنها ممکن است بیشترین ظرفیت باتری را در میان گوشی‌های هوشمندی که اخیراً عرضه شده داشته باشند.

طبق آخرین گزارش، سری اوپو Reno احتمالاً بزرگ‌ترین ظرفیت باتری را در تلفن‌های هوشمند OPPO خواهد داشت. گفته شده که مدل ساده Reno 13 دارای یک باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد در حالی که Reno 13 Pro دارای باتری کمی کوچک‌تر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا