اخبار تکنولوژی

تصویر قاب رسمی گوشی گلکسی S24FE لو رفت

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی گلکسی S24FE را در ماه اکتبر سال جاری با نسخه‌ای از چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ اس ۲۴ رونمایی کند. اکنون رندرهایی با وضوح بالا از قاب‌های محافظ رسمی گوشی با گزینه‌های رنگی مختلف ظاهر شده‌اند که طراحی آشنای عقب را به نمایش می‌گذارند.

طبق اطلاعات فاش شده، چهار نوع قاب وجود خواهد داشت: قاب سیلیکونی، قاب دستگیره ایستاده، قاب کیف پول هوشمند و قاب Flipsuit. برای شروع، قاب سیلیکونی استاندارد است که در رنگ‌های آبی، خاکستری، سبز، سفید، زرد عرضه می‌شود. قابل ذکر است که این یک کیس لمسی نرم خواهد بود که عموماً توسط اکثر افراد ترجیح داده می‌شود.

مورد دوم، قاب نگهدارنده ایستاده است که دارای بند عقب نیز برای گرفتن خوب است. به غیر از بند، این ساختار بسیار شبیه به موارد استاندارد است. سومین مورد، به نام Smart View Wallet Case، همچنین دارای محافظ صفحه نمایش است. نکته خوب در مورد این قاب بوده که دارای یک پنجره در گوشه بالا سمت راست است، اگرچه می‌توانید بدون نیاز به جابجایی کاور، تاریخ و زمان را به سرعت مشاهده کنید. همچنین بخشی در قسمت داخلی محافظ صفحه وجود دارد که به عنوان کیف پول عمل می‌کند.

آخرین قاب خاص است زیرا با گوشی شما همگام می‌شود و می‌تواند ظاهر آن را بر اساس آن با استفاده از باتری گوشی شما تغییر دهد. قابل ذکر است که این جدید نیست و ما آن را با برخی از تلفن‌های تاشو اخیر سامسونگ و سری گلکسی S24 دیده‌ایم.

گوشی گلکسی S24FE در نزدیکی رونمایی

جدا از قاب‌های محافظ، این گزارش همچنین شامل تصاویری از محافظ صفحه نمایش فیلم ضد انعکاس برای Galaxy S24 FE می‌شود. این محافظ صفحه به عنوان لایه‌ای در بالای صفحه نمایش عمل می‌کند که با انعکاس‌ها مبارزه می‌کند. برای علاقه مندان، قیمت این گوشی نیز در یک افشای قبلی فاش شده است.

در دیگر خبرها سامسونگ آپدیت جدیدی برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرده است، اما آن چیزی نیست که شما می‌خواهید. One UI 6.1.1 بخشی از این بروزرسانی نیست. این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی معمولی بوده که آپدیت امنیتی اندروید و One UI سپتامبر ۲۰۲۴ را به Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra می‌آورد.

آیا Galaxy S21، S21+ و S21 Ultra حتی برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند؟ با توجه به اینکه چگونه آنها تنها یک ویژگی هوش مصنوعی را با بروزرسانی One UI 6.1 دریافت کردند، ما چنین فکر نمی‌کنیم. One UI 6.1.1 دارای بسیاری از ویژگی‌ها و بهبودهای غیر هوش مصنوعی است، اما سامسونگ احتمالاً آن‌ها را به سری گلکسی اس S21 با اندروید ۱۵ و One UI 7.0 اضافه می‌کند.

در حال حاضر، تنها دستگاه‌هایی که تایید شده برای One UI 6.1.1 واجد شرایط هستند، پرچمداران Galaxy S و Galaxy Z هستند که در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن عرضه شدند. سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۸ و گلکسی تب اس ۹ نیز واجد شرایط هستند. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای سری‌های گلکسی S24، سری S23، S23 FE، Fold 5، Flip 5 و Galaxy Tab S9 منتشر می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در هفته‌های آینده بر روی دستگاه‌های پرچم‌دار ارائه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا