اخبار تکنولوژی

تلفن آنر X9b با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل همراه است

Htech به تدریج مشخصات کلیدی تلفن آنر X9b را قبل از معرفی رسمی آن که قرار است ۱۵ فوریه در هند برگزار شود، فاش کرده است. پست اخیر X منتشر شده توسط مدهاو شیث، مدیرعامل Htech پیکربندی دوربین سلفی X9b را تایید کرده است.

علاوه بر این، برند تایید کرده که نسخه اندرویدی که بر روی دستگاه موجود خواهد بود. پست X تایید می‌کند که Honor X9b به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد که دارای رابط کاربری از سیستم عامل Magic 7.2 خواهد بود. این گوشی دو سال ارتقا اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

با توجه به سایر مشخصات، تایید شده که Honor X9b دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که از زوم بدون ضرر پشتیبانی می‌کند. مانند نسخه جهانی خود، انتظار می‌رود نسخه ای که به هند می‌رود دارای یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی باشد.

در جلو، آنر X9b دارای یک پنل ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده خواهد بود. همچنین رزولوشن ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری، این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱، ۸ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت رم مجازی، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی از قابلیت شارژ سریع دستگاه در دسترس نیست.

تلفن آنر X9b در راه است

Honor X9b در رنگ‌هایی مانند مشکی و نارنجی وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت X9b در دسترس نیست. با این حال، این شرکت تأیید کرده که خریداران X9b یک طرح حفاظتی رایگان از تلفن همراه به ارزش ۲۹۹۹ روپیه دریافت خواهند کرد که امکان تعویض یک بار صفحه نمایش را ظرف مدت شش ماه پس از خرید فراهم می‌کند.

در دیگر خبرها  HTech در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید Honor X9b همراه با Choice Watch و Earbuds X5 در هند است. اما مشاهده گواهی اخیر نشان می‌دهد که Earbuds X5 Pro نیز قرار است در منطقه عرضه شود، در حالی که مدل بعدی هدفون آنر Earbuds X6 نیز به عرضه جهانی نزدیک می‌شود.

برای یادآوری، آنر Earbuds X6 برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۳ در چین رونمایی شد. اکنون این هدفون بر روی پلتفرم گواهی SIRIM مالزی با شماره مدل PET-T10 مشاهده شده‌اند. به عبارت دیگر، هدفون بی سیم قرار است به‌زودی وارد بازار جهانی شوند. بر اساس نسخه قبلی، Earbuds X6 دارای اتصال بلوتوث ۵.۳ است و درایور دینامیک ۱۰ میلی متری را در طراحی نیمه داخل گوش خود در خود جای داده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا