اخبار تکنولوژی

تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در رنگ جذاب نقره ای معرفی شد

جشنواره هواداران ۲۰۲۴ شیائومی دقیقاً در گوشه‌ای است که این برند انواع رنگ‌های جدیدی را برای Redmi Buds 5 Pro، Redmi Watch 4 و تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس منتشر خواهد کرد. قبل از جشنواره، این برند فاش کرده است که گزینه رنگ جدید Note 13 Pro Plus 5G چگونه خواهد بود.

همانطور که در یک تیزر ویدیوی اخیر در X نشان داده شد، گزینه رنگ جدید Mystic Silver نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این گزینه رنگی جدید با روکش نقره‌ای عرضه می‌شود و ظاهری عالی به گوشی می‌دهد. در قسمت عقب نیز لوگوی جدیدی به شکل “X” تعبیه شده است. این رنگ جدید به گزینه‌های رنگ فیوژن سفید، فیوژن سیاه و بنفش فیوژن می‌پیوندد.

همانطور که گفته شد، شیائومی فاش کرده است که در دسترس بودن این گزینه رنگ جدید محدود خواهد بود. Redmi Note 13 Pro Plus 5G به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED خمیده مجهز شده که دارای وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی نرم ۱۲۰ هرتز است. این مدل چیپست مدیاتک Dimensity 7200 Ultra با پردازنده گرافیکی Mali G610 MC4 را دارا است.

تلفن ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با رنگ جذاب

تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. در بخش دوربین، حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم تعبیه شد. انرژی آن توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی تامین می‌شود.

در دیگر خبرها شیائومی در نظر دارد بزودی تبلت کوچک ۸ اینچی معرفی کند که می‌تواند رقیبی برای آیپد مینی اپل و برخی مدل‌های مشابه دیگر باشد که در حال حاضر وجود دارند. بنابراین تبلت ۸ اینچی شیائومی یک گزینه برجسته خواهد بود.

در واقع این شرکت با عرضه سری پد ۵ شیائومی دوباره وارد بازار تبلت شد. از آن زمان، این شرکت مدل‌های مختلفی را عرضه کرده که تمامی آنها دارای نمایشگرهایی با سایز بزرگ هستند. سایز صفحه نمایش این دستگاه‌ها حداقل ۱۱ اینچ بوده، به جز Redmi Pad با پنل ۱۰.۶۵ اینچی کمی کوچک‌تر. همچنین مدلی با نمایشگر فوق العاده ۱۴ اینچی (Xiaomi Pad 6 Max 14) وجود دارد.

تقریباً سه سال پس از بازگشت به دسته تبلت‌ها، این شرکت ممکن است بالاخره یک تبلت با صفحه نمایش کوچک را معرفی کند. اخیرا چندین مدیر شیائومی به عرضه تبلت ۸ اینچی در ویبو اشاره کردند. این اولین بار است که در مورد چنین محصولی از این شرکت می شنویم. بنابراین اگر دستگاه واقعا وجود داشته باشد، به احتمال زیاد در مرحله توسعه است. هنگامی که سیستم عامل آماده شد، باید در پایگاه کد HyperOS رویت شود.

هنگامی که شیائومی آن را آماده عرضه به بازار بداند، محصول باید توسط آژانس‌های نظارتی تایید شود. آن زمان است که ممکن بوده درباره این تبلت بیشتر بیاموزیم. در حال حاضر، تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که شیائومی صرفاً در حال بررسی عرضه یک تبلت کوچک است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر عملی شدن برنامه باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا