اخبار تکنولوژی

تلفن وان پلاس ۱۲ در رنگ بندی جدید عرضه می شود

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع رنگی جدید از پرچمدار تلفن وان پلاس ۱۲ در هند است. این برند با نمایش جزئی جزیره دوربین نقره‌ای رنگ خود، این نوع رنگ جدید را وعده می‌دهد. این گزینه رنگی سفید انحصاری OnePlus 12 در چین است که به دلایلی در بازارهای خارج از سرزمین اصلی عرضه نشد.

دارای بدنه سفید رنگ با قاب نقره‌ای و جزیره دوربین است. علاوه بر این، جزیره دوربین نیز دارای روکش براق نقره‌ای است. مشخصات ثابت خواهد ماند. این گوشی به چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3، رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز است. دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED خمیده با رنگ ۱۰ بیتی، وضوح QHD+ یا ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز است.

قسمت عقب دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX581 و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B 3x است. برای سلفی، یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

ویژگی‌های اضافی شامل بلندگوهای دوگانه استریو، Dolby Vision، محافظ گوریلاگس گلس ویکتوس ۲، WiFi 7، پورت USB 3.2 Gen 1، یک نوار لغزنده هشدار، یک سنسور مادون قرمز و یک حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در اخبار مرتبط، OnePlus بروزرسانی OxygenOS 14.0.0.802 را برای OnePlus 12 منتشر کرده است که انیمیشن‌های جدید، کنترل‌های لمسی جدید و رفع اشکال را ارائه می‌دهد.

تلفن وان پلاس ۱۲ رنگ جدید پیدا می کند

تلفن وان پلاس 12 در رنگ بندی جدید عرضه می شود

در دیگر خبرها تلفن Nord CE 3 Lite 5G وان پلاس، که در آوریل ۲۰۲۳ عرضه شد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دستگاه‌های زیر ۲۰۰۰۰ روپیه در هند محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد، دستگاه در چند ماه گذشته دارای مشکلات نرم افزاری زیادی بوده است. ماه گذشته، OnePlus یک به‌روزرسانی ارائه کرد که مشکل صفحه سیاه را که در سناریوهای متعدد رخ می‌داد، رفع اشکالی که کاربران را از ضبط ویدیو در حالت Time-lapse ممانعت می‌کرد و موارد دیگر را برطرف کرد.

اکنون، OnePlus به‌روزرسانی جدیدی به نام OxygenOS 14.0.0.302 ارائه کرده است که در مجموع ۹ باگ را نیز برطرف می‌کند، که برخی از آنها جدید هستند، در حالی که برخی از آنها علیرغم ادعای رفع شدن در آخرین وصله، همچنان ادامه دارند. به غیر از آن، درایو را به سطح آپدیت امنیتی اندروید مارس ۲۰۲۴ به‌روز می‌کند.

طبق معمول، OnePlus به‌روزرسانی را در مراحل مختلف ارائه می‌کند و از کاربران بازخورد می‌خواهد. کاربران هندی می‌توانند بازخورد و گزارش اشکال خود را مستقیماً از طریق شماره گیر Google با شماره گیری «*#۸۰۰# ارسال کنند. اگر اعلان OTA را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > درباره دستگاه > OxygenOS > بررسی به‌روز‌رسانی، در دسترس بودن آن را به صورت دستی بررسی کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا