اخبار تکنولوژی

تلفن وان پلاس ۱۲ در رنگ سفید یخچالی در راه است

تلفن وان پلاس ۱۲ اوایل ژانویه امسال در بازارهای جهانی معرفی شد. این مدل در رنگ‌های مشکی ابریشمی و زمردی روان ارائه شد. چند روز پیش، این برند از ورود یک نوع رنگی جدید از گوشی هوشمند به هند خبر داد. اکنون وان پلاس رسما فاش کرده که گزینه رنگ سفید گلاسیر هفته آینده در کشور عرضه خواهد شد.

OnePlus 12 در حال حاضر گزینه رنگ سفید یخچالی آن در چین موجود است. این محصول در تاریخ ۶ ژوئن در هند معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد پیشنهاد آینده در مقایسه با رنگ مات براق است. برند می‌گوید که نسخه سفید یخچالی وان پلاس ۱۲ یک شاهکار طراحی بوده و از زیبایی خیره‌کننده و انعطاف‌پذیری یخچال‌ها الهام گرفته است. دارای یک طراحی مدرن براق که عملکرد قدرتمند را با زیبایی شناسی پیچیده ادغام می‌کند.

تلفن وان پلاس ۱۲ در رنگ سفید یخچالی در نزدیکی

انتظار می‌رود که نوع رنگی OnePlus 12 Glacier White از کانال‌های آنلاین و آفلاین در سراسر کشور در دسترس باشد. جدا از تغییر رنگ پنل عقب، مشخصات اصلی وان پلاس ۱۲ سفید یخچالی مانند دو گزینه دیگر باقی خواهد ماند. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی QHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و لبه‌های خمیده است. دستگاه از یک چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی همراه است. OnePlus 12 دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و واحد پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی است.

در دیگر خبرها وان پلاس اخیرا برای گوشی میان رده وان پلاس Nord CE 4 خود آپدیت نرم افزاری جدیدی را منتشر کرده است. آپدیتی که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد.

تمرکز OxygenOS 14.0.1.427 روی بهبودهای سیستم است، مانند بهبود ثبات و استفاده بهتر از انرژی در شرایط خاص. همچنین نوید اتصال بلوتوث بهتر به خصوص در هنگام تماس با هدفون بلوتوث وجود دارد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بروزرسانی پاک کن هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی اشیاء ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که عملکرد دوربین بهبود یافته و ضبط ویدیویی روان‌تر و کیفیت کلی بهتر را تضمین می‌کند. در حالی که در حال حاضر تنها در هند در دسترس است، وان پلاس قصد دارد در آینده این به‌روزرسانی را در مناطق دیگر نیز عرضه کند، اگرچه زمان‌بندی خاصی اعلام نشده است.

OnePlus دریافت‌کنندگان اولیه بروزرسانی را تشویق کرده است تا با شماره‌گیری *#۸۰۰# از دستگاه خود و پیروی از دستورالعمل ها، هرگونه مشکلی را گزارش کنند. با رفتن به تنظیمات > درباره دستگاه > OxygenOS > بررسی به‌روزرسانی، می‌توانید به‌صورت دستی در دسترس بودن به‌روزرسانی را در دستگاه خود بررسی کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا