اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی A24 تا چهار آپدیت بزرگ اندرویدی دریافت می کند

شرکت سامسونگ پیشتر تلفن گلکسی A24 خوش قیمت خود را با طراحی جدید معرفی کرد. دستگاهی که از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره گرفته و توانست مورد توجه قرار گیرد.

به تازگی شرکت کره‌ای جزئیاتی درباره آپدیت‌های نرم افزاری این مدل آشکار کرد. گفته شده تلفن گلکسی A24 تا چهار آپدیت بزرگ اندرویدی دریافت خواهد کرد و این یعنی تا اندروید ۱۷ می‌تواند بروزرسان داشته باشد.

بنابراین، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای انتشار چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل برای این محصول جدید است. این گجت در حال حاضر بر روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. این بدان معناست که دستگاه قطعاً اندروید ۱۴، اندروید ۱۵، اندروید ۱۶ و اندروید ۱۷ را دریافت خواهد کرد. بنابراین، گلکسی A24 اولین گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ با پشتیبانی نرم افزاری طولانی خواهد بود.

از مشخصات کلیدی این دستگاه باید به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با ماتریس AMOLED، وضوح +FHD و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت اشاره کرد. این دستگاه با پردازنده مدیاتک همراه بوده و به دوربین عقب اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ثانویه ۵ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقا ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد.

سامسونگ پشتیبانی طولانی از تلفن گلکسی A24 دارد

در اخباری مرتبط شاید گوشی گلکسی A54 پیشتر عرضه شد، اما سامسونگ به ادامه انتشار آپدیت برای گلکسی A53 ادامه می‌دهد. دستگاهی که سال گذشته از راه رسید و اکنون آپدیت نرم افزاری با ویژگی Image Clipper دریافت کرد.

توسعه دهندگان این شرکت آپدیت جدیدی را برای گوشی هوشمند منتشر کردند. آپدیت دارای شماره ساخت A536BXXU5CWD1 بوده و برخی نقایص را برطرف کرده و آپدیت امنیتی را ارتقا می‌بخشد.

نوآوری اصلی این آپدیت، ویژگی Image Clipper است. در واقع اولین بار در گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 مورد استفاده قرار گرفت. این قابلیت به شما امکان می‌دهد اشیاء غیر ضروری را به سرعت از عکس‌ها حذف کنید. علاوه بر این، اشکالات جزئی در سیستم رفع می‌شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا