اخبار تکنولوژی

تلفن گلکسی A55 سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسل معرفی کرد

سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی A35 را معرفی کرد. جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت بسیاری از مشخصات اصلی خود را به اشتراک گذاشته و در عین حال به دلیل ویژگی‌های انتخابی با یکدیگر متفاوت هستند. نخست باید به تلفن گلکسی A55 اشاره کرد.

گلکسی A55 همچنان نسبت به سایر گوشی‌های سری A مانند نسل قبلی خود گلکسی A54، از ساخت پریمیومی برخوردار است. دارای عقب شیشه‌ای و فریم فلزی است.

همچنین، مانند سایر مدل‌های جدیدتر، با طراحی جزیره کلیدی جدید وارد بازار می‌شود. بنابراین، کلیدهای پاور و ولوم کمی از قاب بلند شده‌اند. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با حفره و پنل سوپر AMOLED است که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این پنل رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

این دستگاه توسط یک چیپ Exynos 1480 جدید با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر AMD RDNA2 انرژی می‌گیرد. این چیپست با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است که شامل یک سنسور اولیه ۵۰ مگاپیکسلی با کمک OIS، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت سلفی، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

تلفن گلکسی A55 از راه رسید

این گوشی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دربرمی‌گیرد. تضمینی برای دریافت ۴ نسل بروزرسانی سیستم عامل و ۵ سال بروزرسانی امنیتی است. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و این گوشی دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بوده و بلندگوهای دوگانه استریو دارد.

نکته آخر اینکه این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ گلکسی A55 را در چهار رنگ آبی یخی، لیمویی، یاسی و دریایی عرضه می کند. قیمت این گوشی از ۴۸۰ یورو برای پیکربندی حافظه پایه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت در اروپا شروع می‌شود. همچنین در انواع حافظه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی رم+ ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

برند مورد اشاره در تلاش بوده بزودی گوشی‌های دیگری هم به سبد محصول خود بیافزاید. این کمپانی سعی دارد مدل‌هایی را معرفی کند که در نوع خود کم نظیر است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا