اخبار تکنولوژی

تلفن Civi 4 Pro شیائومی معرفی شد

شیائومی همانطور که وعده داده بود، به تازگی تلفن Civi 4 Pro، جدیدترین گوشی سری Civi این شرکت را در رویدادی چین معرفی کرد. این گوشی دارای پنل ۶.۵۵ اینچی ۱.۵K میکرو خمیده AMOLED CSOT C8 با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های بالا ۱.۶ میلی‌متری، ۲.۰۲ میلی‌متر پایین و ۱.۴۵ میلی‌متر حاشیه‌های بسیار باریک است.

از نظر طراحی، آن را به عنوان یک طراحی میکرو منحنی چهار طرفه در جلو و عقب به کار می‌برد و از فرآیند «تذهیب کیکای» استفاده می‌کند که با ۱۶ فرآیند پیچیده و طراحی دو رنگ پرداخت شده که از دو ماده بدست می‌آید. همان رنگ این گوشی تنها ۷.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

این گوشی اولین مدلی است که از جدیدترین تراشه Snapdragon 8s Gen 3 بهره می‌برد، تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X دارد و دارای سیستم خنک‌کننده پمپ سرد دایره‌ای بسیار بزرگ با طراحی جداسازی بخار-مایع است. همچنین شامل تراشه تقویت سیگنال Xiaomi Pascal T1 می‌شود.

این مدل دارای دوربین‌های سه‌گانه عقب با سنسور بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۳۱ اینچی ۱.۲ میکرومتر، دیافراگم f/1.6، لنز Leica Summilux، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی ۲X است. دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی، از جمله یک دوربین فوق عریض با زاویه دید ۱۰۰ درجه وجود دارد.

باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی تعبیه شده که می‌تواند در ۴۰ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند.

تلفن Civi 4 Pro

مشخصات کلیدی تلفن Civi 4 Pro
  • صفحه نمایش ۶.۵ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی ۳۰۰۰ نیت
  • پردازنده اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ با رم ۱۲ تا ۱۶ گیگ LPPDDR5x
  • حافظه داخلی UFS 4.0  با ظرفیت ۵۱۲ و ۲۵۶ گیگ
  • پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان
  • سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴
  • دوربین عقب اصلی ۵۰ مگاپیکسل، ۵۰ مگاپیکسل تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید
  • دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر
  • اسپیکر استریو
  • ابعاد ۱۵۷ در ۷۲ در ۷.۴۵ میلیمتری
  • وزن ۱۷۹ گرمی
  • وای فای ۶، پشتیبانی از شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۴، پورت USB-C، قابلیت NFC
  • باتری ۴۷۰۰ میلی امپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی

شیائومی Civi 4 Pro در رنگ‌های سبز وحشی بهاری، صورتی ملایم، آبی نسیمی و مشکی ستاره‌ای عرضه می‌شود و قیمتی معادل ۲۹۹۹ یوان ۴۱۶ دلار برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، هزینه‌های نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی بیش از ۴۵۸ دلار است. بهترین نسخه ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی داشته که ۴۹۹ دلار است.

یک نسخه محدود با چرم Kona + روکش شیشه آینه در رنگ‌های سیاه و سفید، آبی و صورتی در مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با همان قیمت نسخه استاندارد وجود دارد. این گوشی در حال حاضر قابل سفارش بوده و فروش آن در چین از ۲۶ مارس آغاز خواهد شد.

در دیگر خبرها شیائومی در نظر دارد بزودی تبلت کوچک ۸ اینچی معرفی کند که می‌تواند رقیبی برای آیپد مینی اپل و برخی مدل‌های مشابه دیگر باشد که در حال حاضر وجود دارند. بنابراین تبلت ۸ اینچی شیائومی یک گزینه برجسته خواهد بود.

در واقع این شرکت با عرضه سری پد ۵ شیائومی دوباره وارد بازار تبلت شد. از آن زمان، این شرکت مدل‌های مختلفی را عرضه کرده که تمامی آنها دارای نمایشگرهایی با سایز بزرگ هستند. سایز صفحه نمایش این دستگاه‌ها حداقل ۱۱ اینچ بوده، به جز Redmi Pad با پنل ۱۰.۶۵ اینچی کمی کوچک‌تر. همچنین مدلی با نمایشگر فوق العاده ۱۴ اینچی (Xiaomi Pad 6 Max 14) وجود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا