اخبار تکنولوژی

تلفن S23 FE در دو مدل پردازنده عرضه خواهد شد

سامسونگ تلفن S23 FE در نزدیکی رونمایی قرار دارد و گفته می‌شود این محصول کره‌ای در دو نوع چیپ عرضه خواهد شد. هر دو مدل اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهند شد و البته در دسترس بودن آنها به بازار بستگی دارد.

این گوشی به تازگی در کنسول Google Play رویت شد، که نه تنها تایید کرد دو نوع چیپ دارد، بلکه تصویری از گوشی نیز به اشتراک گذاشته شد. نوع اگزینوس شامل پردازنده Exynos 2200 خواهد شد، در حالی که مدل Snapdragon با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 عرضه می‌شود.

گلکسی S23 FE دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود و نسخه رم دیگری نخواهد داشت. به راحتی ممکن است این تنها نوع رم باشد و همچنین از اندروید ۱۳ و ONE UI 5.1.1 بهره خواهد برد.  لیست فروشگاه Google Play همچنین نشان می‌دهد که یک صفحه نمایش FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روی آن تعبیه شده و به پنل داینامیک امولد ۲ایکس هم تجهیز می‌شود.

تلفن S23 FE سامسونگ در دو قدمی معرفی

گوشی S23 FE

انتظار داریم گوشی آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. این یک صفحه نمایش FHD+ خواهد بود. ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض نیز در نظر گرفته شده و همین امر در مورد یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی نیز صدق می‌کند. در جلو، یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. Galaxy S23 FE می‌تواند دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی باشد و از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی کند و خبری از شارژر داخل جعبه نیست.

همانطور که در تصویر ارائه شده مشاهده می‌کنید، دستگاه دارای یک صفحه نمایش تخت با حفره دوربین وسط نمایشگر است. حاشیه‌ها نسبتا نازک هستند، اما یکنواخت نیستند و طراحی دوربین در عقب ما را به یاد گلکسی S23 می‌اندازد. این گوشی همچنین در وب سایت Samsung India فهرست شده است که نشان می‌دهد به زودی باید شاهد رونمایی آن باشیم. انتظار می رود قیمت آن در هند از ۵۴۹۹۹ INR (662 دلار) شروع شود. همچنین در رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه خواهد شد.

سامسونگ تصمیم گرفته هر سال عضو جدیدی از سری FE را با مشخصات و طراحی جذاب معرفی کند. همچنین این سری با قیمتی مناسب نسبت به پرچمداران این شرکت عرضه می‌شوند و تنها باید به انتظار ادامه داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا