اخبار تکنولوژی

تلفن Zenfone 10 آخرین محصول سری ذنفون ایسوس بود

ایسوس، نامی برجسته در دنیای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند، با تغییر ساختار سازمانی غیرمنتظره‌اش، نظرها را برانگیخته است. علی‌رغم وعده عدم کاهش شغل، این شرکت اقدام به کاهش نیروی کار خود در بخش‌های مختلف کرده است. این منجر به سردرگمی و گمانه زنی در مورد انگیزه‌های استراتژیک شرکت، پیامدهای آن برای کارکنان و مسیر آن شد. در این گزارش همچنین آمده که این شرکت تایوانی تصمیم گرفته است سری گوشی‌های هوشمند Zenfone خود را حذف کند و این یعنی تلفن Zenfone 10 آخرین مدل رونمایی شده بود.

در ماه ژوئن، ایسوس یک نامه داخلی به کارمندان خود منتشر کرد که در آن از تجدید ساختار سازمانی آینده خبر داد. علی‌رغم اینکه به کارمندان خود اطمینان داده بود هیچ شغلی از دست نخواهد رفت، طبق گزارش‌ها، نیروی کار خود را در بخش رایانه شخصی ماه جولای کاهش داد. این موضوع بر کارمندان در تایوان و سوژو چین تأثیر گذاشت. با این حال، تلاش‌های شرکت برای کوچک کردن با این حرکت متوقف نشده است.

اخیراً فردی با آگاهی از وضعیت فاش کرد که به چندین واحد در بخش بازرگانی اطلاع داده شد که کاهش قابل توجهی رخ خواهد داد و تیم‌هایی مانند مهندسان و تدارکات را تحت تأثیر قرار می‌دهد و منجر به کاهش ۵۰ درصدی نیروی کار می‌شود. در ابتدا، ایسوس برنامه‌هایی را برای انتقال تیم کامپیوتر تجاری به بخش محصولات تلفن همراه اعلام کرده بود. با این وجود، افراد آشنا به این موضوع تاکید کردند که برخی از کارمندانی که اخیراً در واحد تلفن همراه ادغام شده‌اند همچنان در معرض اخراج هستند.

پایان افسانه ایسوس با تلفن Zenfone 10

این شرکت اعلام کرده بود که تلاش خواهد کرد تا کارکنان آسیب دیده را به صورت داخلی در موقعیت‌های خالی قرار دهد. با این حال، گزارش بیان می‌کند که بخش منابع انسانی فعالانه این موضوع را دنبال نمی‌کند و در مقابل از کارکنان انتظار دارد که به تنهایی فرصت‌های داخلی مناسب را پیدا کنند.

دلایل اخراج کارکنانی که در بخش تلفن همراه ادغام شده بودند و بعدها اخراج شدند نیز توسط یک منابع داخلی فاش شد. همانطور که مشخص است تلفن‌های همراه ایسوس در دو سری ROG و Zenfone دسته بندی می‌شوند. با این حال، آخرین مدل Zenfone 10 آخرین نسل این سری خواهد بود. در نتیجه، تیم Zenfone یا در بخش‌های دیگر ادغام می‌شود یا در آینده مستقیماً در تیم ROG. انتظار می‌رود دور فعلی اخراج‌ها در بخش تجاری ایسوس تا ماه آینده ادامه یابد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا