اخبار

تماشا کنید: تیزر های رسمی از گوشی گلکسی اس۷ به بیرون درز کرد

تنها چند روز دیگر تا رونمایی از پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) باقی‌ مانده و این شرکت کره‌ای که سابقه درخشانی در زمینه تبلیغات محصولاتش دارد، تلاش می‌کند تا بیش از پیش کاربران را برای دیدن و خرید این محصولات ترغیب کند.
این ویدیوها در وبسایت سوئدی سامسونگ تحت عنوان کمپین رونمایی هفت روزه منتشر شده‌اند. این کمپین به این صورت است که از ۶ روز قبل از عرضه گلکسی‌ اس ۷ و اس ۷ اج، هر روز ویدیویی با یک تایمر منتشر می‌شود و به نوعی بخشی از رونمایی این پرچمداران را نشان می‌دهد. البته در ویدیوها هیچ نمایی از این گوشی‌ها نشان داده نمی‌شود بلکه یک حالت تبلیغاتی که انتظار کاربران را بیش از پیش کند در ویدیوها وجود دارد. در ویدیوی اول یک پسربچه به نام تایسون وارد یک اتاق می‌شود که با نورهای فلورسنت روشن است و در وسط اتاق یک جعبه بسیار بزرگ آبی وجود دارد. کودک وارد جعبه می‌شود و تایمر ۳۰ ثانیه‌ای شروع به شمارش می‌کند. در این زمان کودک باید جعبه گلکسی اس ۷ که درون جعبه بزرگ است را باز کند. پس از خارج شدن، تایسون آن‌چه را که دیده است نقاشی می‌کند.
در ویدیوی دوم یک شتر لاما وارد اتاق می‌شود و تفاوت آن‌چنانی با ویدیوی اول مشاهده نمی‌کنیم. تنها در این ویدیو، لاما بعد از خارج شدن، به وسیله رنگ روغنی که بر روی دهان خود مالیده است، نمایی از گلکسی اس ۷ را ترسیم می‌کند. شاید سامسونگ در این ویدیوها قصد دارد اعلام کند که گوشی‌هایش برای محدوده وسیعی از کاربران (حتی حیوانات) قابل استفاده و جذاب است.
 

دانلود ویدیو

دانلود ویدیو

منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا