اخبار تکنولوژی

تنها دو گوشی ویژگی اپل Intelligence را دریافت می کنند

رویداد بزرگ WWDC اپل از پیشرفت های هیجان انگیزی رونمایی کرد. از جمله آنها می توان به سیستم قدرتمند هوش مصنوعی جدید، اپل Intelligence اشاره کرد. در حالی که iOS 18 دارای یکپارچگی عمیق‌تر با هوش مصنوعی است، یک نکته وجود دارد، تنها برخی از مدل‌های آیفون می‌توانند از پتانسیل کامل آن استفاده کنند.

دارندگان آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس خوشحال می‌شوند! این مدل‌ها، با A17 Pro، تنها آیفون‌هایی هستند که در حال حاضر تأیید شده‌اند که ویژگی‌های هوشمند اپل را اجرا می‌کنند. این نشان می‌دهد که مدل‌های آینده آیفون ۱۶ پرو ممکن است به باشگاه بپیوندند، اما در حال حاضر، مهمانی منحصر به فرد است.

محدودیت‌های مشابهی برای iPad و Mac اعمال می‌شود. برای تجربه جادوی اپل Intelligence، به تراشه M1 یا جدیدتر نیاز دارید. این بدان معنی است که همه این دستگاه‌ها در لیست سازگار هستند:

iPhone 15 Pro and Pro Max
iPad Pro, iPad Air (M1 onwards)
MacBook Pro (M1 or newer)
MacBook Air (M1 or newer
iMac (M1 or newer)
Mac mini (M1 or newer)
Mac Pro (M2 Ultra or newer)
Mac Studio (M1 Max and newer)

بنابراین، در مورد دستگاه های قدیمی چطور؟اپل برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی را به آنها ارائه می‌دهد. اما آنها به پردازش ابری متکی خواهند بود. این کارکرد روی دستگاه موجود در چیپست‌های جدیدتر را محدود می‌کند.  اگر می‌خواهید تجربه کامل Intelligence را در گوشی داشته باشید، به آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس ارتقا دهید.

اپل Intelligence هوش مصنوعی توانمند

اپل Intelligence از پردازش روی دستگاه برای بالاترین حریم خصوصی استفاده می‌کند. زمینه شخصی شما را برای ارائه ویژگی‌های بسیار مرتبط تجزیه و تحلیل می‌کند. این شامل ایمیل، متن، عکس و یادداشت‌ها می‌شود.

این مجموعه هوش مصنوعی به سیری یک ارتقاء اساسی می‌دهد. با Apple Intelligence، طبیعی‌تر، زمینه‌ای و شخصی‌تر می‌شود. سیری حتی می‌تواند در صورت برخورد با کلمات و به خاطر سپردن جزئیات در بسیاری از درخواست‌ها، آن را دنبال کند. همچنین می‌توانید برای ارتباط محتاطانه‌تر، سیری را تایپ کنید.

نوشتن با ابزارهای نوشتاری جدید Intelligence بی دردسر می‌شود. به راحتی متن را بازنویسی، تصحیح و خلاصه کنید. این ارتباط شفاف و صیقلی را در بین برنامه های مختلف تضمین می‌کند. با Apple Intelligence، دیگر هرگز یک ایمیل مهم را از دست نخواهید داد. پیام‌های اولویت‌دار صندوق ورودی شما را مرتب می‌کنند. ایمیل های فوری را برجسته می‌کند و دیگران را برای اسکن سریع خلاصه می کند. حتی می‌توانید با پاسخ‌های سریع پیشنهادی، بدون زحمت به ایمیل‌ها پاسخ دهید.

اپل Intelligence حالت فوکوس جدیدی را ارائه می کند. این تضمین می‌کند که با فیلتر کردن اعلان‌ها و نمایش فقط مواردی که نیاز به توجه فوری دارند، حضور داشته باشید.

علاوه بر این، می‌توانید به راحتی صدا را از تماس‌ها یا یادداشت‌ها برای مراجعات بعدی ضبط، رونویسی و خلاصه کنید. قابلیت های Apple Intelligence به همین جا ختم نمی شود. شما می توانید تصاویر منحصر به فرد و سرگرم کننده را در چند ثانیه ایجاد کنید. از بین سبک های مختلف انتخاب کنید و آنها را با جزئیات از عکس های خود شخصی سازی کنید.

به هر حال باید تا سپتامبر منتظر دریافت آن بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا