اخبار تکنولوژی

تولید انبوه مک بوک تاشو اپل به تعویق افتاد

طبق گزارش‌های اخیر، اپل در حال کار بر روی یک نسخه تاشو از کامپیوتر مک بوک خود است که انتظار می‌رود در آینده به عنوان یک نسخه تکامل یافته‌تر از لپ تاپ این شرکت عرضه شود. به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر بین المللی TF Securities، این شرکت کوپرتینویی می‌تواند عرضه مک بوک تاشو خود را بیش از یک سال به تعویق بیندازد تا چالش‌های فنی در اجزای دستگاه وجود داشته باشد.

همچنین گفته شد که این شرکت در حال کار بر روی یک مدل آیپد تاشو برای سال ۲۰۲۵ است، اما تحلیلگر می‌گوید در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه وجود ندارد. کو در پست X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) می‌گوید که آخرین نظرسنجی بازار او نشان می‌دهد که اپل طراحی صفحه نمایش ۲۰.۲۵ اینچی را برای مک بوک تاشو که شایعه شده بود لغو کرده است و افزود که این شرکت در مقابل دستگاه را با صفحه نمایش ۱۸.۸ اینچی عرضه خواهد کرد.

در ماه می، کو پیش‌بینی کرد که اپل هر دو سایز نمایشگر را در نظر می‌گیرد که در صورت تا شدن، لپ‌تاپ‌های ۱۳ و ۱۴ اینچی تولید می‌کنند. به گفته کو، برنامه تولید انبوه مدل مک‌بوک تاشو پس از اینکه شرکت با چالش‌های فنی با نمایشگر و قطعات مکانیکی مواجه شد، به تعویق افتاد. در حالی که پیش از این انتظار می‌رفت که در نیمه اول سال ۲۰۲۶ وارد تولید انبوه شود، تحلیلگر می‌گوید که ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ انجام شود.

مک بوک تاشو دیرتر عرضه می شود

در حالی که انتظار می‌رود مک‌بوک تاشو اپل در سال‌های آینده رونمایی شود، کو می‌گوید که در آخرین نظرسنجی‌اش هیچ اطلاعاتی در مورد یک مدل آیپد تاشو که قبلا شایعه شده بود وجود نداشت. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اپل در حال کار بر روی نسخه تاشو تبلت خود است که می‌تواند توسط این شرکت در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

این تحلیلگر احتمال یک مدل iPad تاشو را رد نکرده است، اما عدم مشاهده در بررسی زنجیره تامین به این معنی است که بعید بوده در آینده نزدیک راه‌اندازی شود. کو همچنین پیش بینی کرده که دیگر تحلیل‌گران بازار ممکن است از مک بوک تاشو به عنوان یک آیپد تاشو یاد کرده باشند که می‌تواند منجر به سردرگمی در مورد این دو دستگاه شود.

در دیگر خبرها در یک معامله داغ، آمازون اپل مک بوک پرو M3 را با تخفیف هیجان انگیز ۳۰۰ دلار ارائه می‌دهد. با قیمت حدود ۱۳۰۰ دلار از طریق آمازون ایالات متحده به فروش می‌رسد. با این حال، سهام به سرعت در حال اتمام است و اگر می‌خواهید MacBook Pro M3 را با قیمتی تخفیف‌خورده خریداری کنید، ممکن است نیاز به عجله داشته باشید.

مک بوک پرو اپل با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت تخفیفی به فروش می‌رسد. با این حال، خریداران این گزینه را دارند که بین گزینه‌های رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی انتخاب کنند. قیمت بدون هر گونه مراقبت از اپل. اگر آن را اضافه کنید، هزینه آن برای ۳ سال ۳۰۰ دلار است. با این حال، اگر MacBook Pro M3 را با آن قیمت تهیه کنید، قیمت بسیار خوبی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا