اخبار تکنولوژی

جدیدترین اطلاعات ریلمی GT 6 پرو لو رفت

ریلمی قصد دارد گوشی پرچمدار ریلمی GT 6 پرو خود را در ماه‌های آینده عرضه کند. این دستگاه همراه با سری ویوو X200، سری ۱۵ شیائومی و سری آیفون ۱۶ در راه است. اما پیش از آن، اکنون گزارشی داریم که ادعا می‌کند مشخصات و ویژگی‌های دستگاه آینده را فاش می‌کند.

Realme GT 6 Pro جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت خواهد بود. هر زمان که ما در مورد اصطلاح “پرچمدار” می‌شنویم، انتظارات از داشتن مشخصات برتر به طور خودکار ظاهر می‌شود. دستگاه‌های پرچمدار قرار است اینگونه باشند. به هر حال، با رفتن به عنوان اصلی ما، به نظر می‌رسد مشخصات کامل دستگاه آینده در وب به بیرون درز کرده است.

طبق منبعی از Weibo، ریلمی GT 6 پرو آینده دارای مشخصات جالب زیادی خواهد بود. اول از همه، این دستگاه از چیپست درجه یک کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۴ قدرت می‌گیرد. این گوشی با رابط کاربری Realme UI 6.0 که هنوز معرفی نشده همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مانند عکس‌های زنده، airdrop، انیمیشن‌های رابط کاربری ارتقا یافته و بسیاری موارد دیگر ارائه می‌شود. همچنین یک موتور عملکرد مجهز به هوش مصنوعی به نام «هوش مصنوعی فوق العاده» نیز وجود خواهد داشت.

Hyper AI قرار است روانی نرم افزار و عملکرد کلی بازی را بهبود بخشد. فرکانس حافظه DDR نیز پشتیبانی خواهد شد. نرم‌افزار Realme GT 6 Pro دارای هزاران ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند خواندن صفحات وب، تولید متن با هوش مصنوعی، خلاصه‌سازی هوش مصنوعی و غیره است. با رفتن به دوربین‌ها، گفته می‌شود که دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه عقب با تمام ویژگی‌ها است.

ریلمی GT 6 پرو در نزدیکی

لنزهایی که دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستند. گفته می‌شود دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض و به دنبال آن یک لنز تله فوتو پریسکوپ سونی LYT 600 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی است. نوع دوربین سوم هنوز ناشناخته باقی مانده، اما بیشتر یک سنسور فوق عریض خواهد بود.

آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین، این گجت دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی است. مطمئنا، شارژ سریع را از دست نخواهد داد. سرعت شارژ سریع دقیق مشخص نیست، اما به خوبی می‌تواند با شارژر سریع ۳۲۰ واتی آینده عرضه شود که ادعا می‌کند باتری گوشی هوشمند را از صفر به ۱۰۰ درصد تنها در ۴ دقیقه شارژ می‌کند. جدا از این، هیچ اطلاعاتی در مورد این ابزار وجود ندارد. اما گزارشاولیه مربوط به آن امیدوار کننده به نظر می‌رسد و ما برای رونمایی آن هیجان زده هستیم.

در دیگر خبرها گفته شده GT7 Pro با صفحه نمایش LTPO OLED با وضوح ۱.۵K ساخته شده توسط یک سازنده چینی ناشناس، چیپ کوالکام Snapdragon 8 Gen 4، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری همراه خواهد بود. در بخش عقب شامل دوربین تله فوتو پریسکوپ شده و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی یا پرظرفیت‌تر هم دارد.

از آنجایی که انتظار داریم GT6 چین اشتباه گرفته شود، از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد، اگر GT7 Pro کمتر از آن باشد، شگفت زده خواهیم شد، به خصوص که پیشتر شنیدیم دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بوده و بایستی سرعت شارژ بالاتری پیدا کند. اینها همه جزئیاتی هستند که در حال حاضر منتشر شدند، اما هنوز ماه‌های زیادی تا رونمایی شدن GT7 Pro باقی مانده است، بنابراین زمان زیادی برای پر کردن جاهای خالی بیشتر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا