اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر از گوشی ویوو V40

خانواده ویوو V در آستانه جذب اعضای جدید در سطح جهانی است. انتظار می‌رود که ویوو V40 و V40 Pro بزودی وارد بازار شوند و مدل قبلی اکنون در رندرهای رسمی به همراه مشخصات کلیدی ظاهر شده است.

اگر طراحی V30 را به خاطر داشته باشید، متوجه خواهید شد که V40 هیچ شباهتی به مدل قبلی خود ندارد. پنل پشتی اکنون دارای یک ماژول دوربین بزرگ و بیضی شکل با محفظه دایره‌ای کوچک‌تر برای سنسورهای دوربین دوگانه است که به طور برجسته با برند Zeiss شناخته می‌شود. در زیر سیستم دوربین اصلی یک بریدگی بیضی شکل دیگر وجود دارد که دارای نورپردازی Aura با لوگو Vivo و یک سنسور اضافی است که هدف آن نامشخص است. رندرها گوشی را در دو رنگ بنفش و خاکستری/نقره ای نشان می‌دهند.

در قسمت جلو گوشی، صفحه نمایش لبه خمیده، حاشیه‌های کوچک و حفره وسط که در V30 دیده می‌شود، حفظ شده است. در مورد مشخصات، شایعه شده است که ویوو V40 دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی FHD+ امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این گوشی احتمالاً از چیپست کوالکام Snapdragon 7 Gen 3، مشابه V30، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود سیستم دوربین نیز مشابه V30 باشد. V40 ممکن است شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی شود.

یک ارتقا قابل توجه ممکن است در عمر باتری پیدا کند. شایعه شده که V40 دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است که نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی V30 بهبود یافته محسوب می‌شود. گزینه‌های استاندارد ارتباطی شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، GPS و پورت USB Type-C می‌شود.

ویوو V40 در نزدیکی

از نظر نرم‌افزاری، انتظار می‌رود که V40 دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ باشد. همچنین انتظار می‌رود که از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره ببرد.

در دیگر خبرها ویوو پیشتر گوشی‌های هوشمند سری ویوو S19 را در چین رونمایی کرد. این سری از مدل‌های استاندارد و پرو تشکیل شده است. آنها به عنوان جانشین S18 و S18 Pro که در دسامبر سال گذشته معرفی شدند، به بازار می‌رسند. جدیدترین مدل با طراحی جدید و ارتقاء تدریجی ارائه می‌شود. چند تفاوت بین S19 و S19 Pro وجود دارد.

با شروع از بخش نمایشگر، ویوو S19 و S19 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت هستند. هر دو گوشی با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می‌شوند. اولی دارای یک صفحه تخت است در حالی که دومی دارای لبه‌های منحنی است. از نظر طراحی، S19 دارای یک جزیره بیضی شکل در پنل عقب بوده و این یک ماژول دایره‌ای در بالا و یک ماژول مستطیلی شکل در زیر قرار دارد. S19 Pro دارای استاندارد IP68 و IP69 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است.

 —–

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا