اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر دیجیتالی از خانواده Pixel 8 گوگل

خانواده Pixel 8 گوگل که شامل گوشی‌های هوشمند Pixel 8 و Pixel 8 Pro می‌شود، تایید شده است که ماه آینده، در ۴ اکتبر ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. اکنون، طراحی رسمی با وضوح بالا، انواع رنگ‌های مختلف را آشکار می‌سازد. این دو دستگاه به صورت آنلاین آشکار شدند.

رندرهای طراحی دو گوشی هوشمند پیکسل آینده که اکنون در دسترس هستند، دستگاه‌ها را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند. گوشی هوشمند پیکسل ۸ و ۸ پرو در رنگ‌های رز گل، خاکستری و ابسیدین / مشکی عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که هر دو مدل رنگ سبز نعنایی دارد.

همانطور که گفته شد، گوگل یک رویداد رونمایی ماه آینده در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد کرد و این برند هشت اعلامیه هیجان انگیز از جمله راه‌اندازی دستگاه‌های سری پیکسل ۸ را ارائه خواهد کرد. پس از عرضه، گوشی‌های هوشمند Pixel 8 و ۸ Pro هر دو روز بعد، در ۵ اکتبر ۲۰۲۳، برای پیش‌سفارش در دسترس قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، Flipkart شریک آنلاین دستگاه‌های سری Pixel 8 در هند خواهد بود.

خانواده Pixel 8 با طراحی ساده

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ساده پیکسل ۸ به چیپست Tensor G3 مجهز شود و احتمالاً دارای صفحه نمایش اولد+FHD با سایز صفحه نمایش ۶.۱۷ اینچی باشد. دوربین عقب دوگانه آن احتمالاً با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی) و ۱۲ مگاپیکسلی (فوق عریض) و دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همچنین ممکن است توسط یک باتری ۴۴۸۵ میلی آمپرساعتی انرژی گیرد که از ویژگی‌های شارژ سریع بی‌سیم ۲۴ واتی و ۱۲ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار داریم که مدل پرو، پیکسل ۸ پرو، از چیپست تنسور G3 استفاده کند و ممکن است دارای صفحه نمایش QHD+ OLED با اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی باشد. در قسمت عقب، دوربین سه گانه خواهد داشت که احتمالاً دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی)، ۶۴ مگاپیکسلی (فوق عریض) و ۴۸ مگاپیکسلی (تله فوتو) است. برای سلفی، ممکن است یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی جلو نیز ارائه شود. همچنین احتمالاً باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع سیمی ۲۷ واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم احتمالی نیز وجود دارد.

باید منتظر ماند تا گوگل خانواده پیکسل ۸ را در دو مدل پرو و استاندارد معرفی کند. اطلاعات بیشتری از این سری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این کمپانی چیست. به هر حال باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا