اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر زنده هدفون سامسونگ گلکسی بادز ۳

پیشتر فردی را در Reddit مشاهده کردیم که Galaxy Buds 3 Pro جدید را خریداری کرد و آن را در عکس‌ها نشان داد. اکنون مشخص شده است که شخصی دیگر هدفون سامسونگ گلکسی بادز ۳ استاندارد را قبل از رونمایی سامسونگ خریداری کرده و تصاویر آن را به اشتراک گذاشت.

OnlyTechAE در شبکه X عکس‌ها و ویدیوهایی را منتشر کرد که گلکسی بادز ۳ را در طرح‌های رنگی سفید و خاکستری نشان می‌دهد. مشخص نیست که هدفون از یک خرده فروش خریداری شده یا از راه‌های دیگری خریداری شده‌اند.  تصاویر و ویدیو یک کیس شارژ با درب شفاف به همراه هدفون دارای ساقه را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد دارای چراغ تیغه‌ای هستند.

ساقه‌ها همچنین در مقایسه با هدفون معمولی که شکل گردتری دارند، دارای طراحی زاویه‌ای هستند. این آخرین افشا پس از آن منتشر شد که یک کاربر ردیت موفق شد گلکسی بادز ۳ پرو را خریداری و تصاویر و برداشت‌های کوتاهی را به صورت آنلاین منتشر کند. کاربر تایید کرد که ۲۵۰ دلار برای هدفون پرو پرداخته است، بنابراین ما انتظار قیمت بسیار پایین‌تری را برای Buds 3 استاندارد داریم.

اینها تنها محصولاتی نیستند که فردا منتظر آن هستیم، زیرا سامسونگ همچنین قرار است Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6 و ساعت‌های هوشمند جدید را نیز عرضه کند.

سامسونگ گلکسی بادز ۳ در نزدیکی

جدیدترین تصویر زنده هدفون سامسونگ گلکسی بادز 3

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر نسخه جدیدی از اپلیکیشن سامسونگ Shop را برای اندروید منتشر کرده است. این یک رابط کاربری کاملاً جدید را ارائه می‌کند که ساده‌تر، سازمان‌یافته‌تر و زیباتر از رابط کاربری ارائه شده توسط نسخه قبلی برنامه به نظر می‌رسد. سامسونگ در واقع فروشگاه خود را برای سری گلکسی زد جدید بازطراحی کرد.

طراحی جدید درست قبل از رویداد Galaxy Unpacked در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ ارائه می شود، جایی که سامسونگ محصولات بسیاری از جمله Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6، Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro را عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت برنامه فروشگاه سامسونگ را برای استقبال از آنها مرتب کرده است. نسخه جدید اپلیکیشن فروشگاه سامسونگ پنج تغییر قابل توجه را ارائه می‌دهد.

 اولین و قابل توجه‌ترین تغییر در نوار بالایی است. نسخه جدید برنامه دارای لوگوی سامسونگ در سمت چپ و جستجو، لیست علاقه مندی‌ها، اعلان‌ها و دکمه‌های سبد خرید در سمت راست است. در نسخه قبلی برنامه، لوگوی سامسونگ را نداشتید. در جای خود یک نوار جستجو وجود داشت. همچنین فاقد دکمه لیست علاقه مندی‌ها بود.

تغییر دوم یک طراحی جدید برای بخش پیشنهادات است که اکنون هر پیشنهاد را یکی پس از دیگری در تراز عمودی نشان می‌دهد. نسخه قبلی برنامه پیشنهادات را در چرخ فلک‌های پیمایش افقی متعدد نمایش می‌داد. سومین تغییر، طراحی جدیدی برای بخش صفحه من است. اکنون نام کاربر را با طراحی جدید و زیباتر نشان می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا