اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر پیکسل واچ ۳ گوگل

صنعت فناوری مصرفی منتظر عرضه سری گلکسی واچ ۷ سامسونگ است که شایعه شده ماه آینده معرفی شود. رقیب این برند کره جنوبی، گوگل، ساعت هوشمند پرچمدار خود را در ماه اکتبر رونمایی کرد. نسل بعدی ساعت این برند یعنی پیکسل واچ ۳ این غول جستجو اکنون در رندرهای فاش شده توسط افشاگر معتبر Onleaks رویت شده است.

تصاویر و یک ویدیوی ۳۶۰ درجه اولین نگاهی به دستگاه پوشیدنی به ما می‌دهد. چند نکته از Pixel Watch 3 پیشتر رویت شده است. طبق رندرهای فاش شده مبتنی بر CAD، گوگل Pixel Watch 3 طراحی کلی را نسبت به مدل قبلی خود حفظ خواهد کرد. یک صفحه نمایش بدون حاشیه دایره‌ای و یک بند مشکی رنگ با مکانیزم سگک وجود دارد.

ما می‌توانیم متوجه تفاوت‌های جزئی از جمله افزایش اندازه تاج چرخان شویم. بدنه کمی ضخیم‌تر از Pixel Watch 2 به نظر می‌رسد. این موضوع توسط Onleaks نیز تکرار شد. از نظر ابعاد، اطلاعات دهنده اشاره می‌کند که ابعاد پیشنهادی آینده ۴۰.۷۹ در ۴۰.۷۳ در ۱۴ میلیمتر در مقایسه با ۴۱ در۴۱ در ۱۲.۳ میلیمتر در نسخه قبلی خواهد بود.

افزایش ضخامت پیکسل واچ ۳ می‌تواند به دلیل ظرفیت باتری بزرگ‌تر واحد ۳۰۷ میلی آمپرساعتی باشد همانطور که در سایت‌های گواهی Dekra و Safety Korea مشاهده شده است. پیکسل واچ ۳ با صفحه نمایش ۱.۲ اینچی عرضه خواهد شد. مشاهده می‌شود که دارای سیستم عامل Wear OS خواهد بود. یک دکمه فیزیکی در سمت راست ساعت هوشمند وجود دارد. همچنین یک بریدگی بزرگ‌تر در سمت دیگر وجود دارد که می‌تواند نشان دهنده مشبک بلندگو باشد.

پیکسل واچ ۳ گوگل در نزدیکی

شایعات حاکی از آن است که Pixel Watch 3 می‌تواند در سایز صفحه بزرگ‌تر در کنار نسخه ۴۱ میلیمتری عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که برای بهبود عملکرد باز کردن قفل ساعت و موارد دیگر، از قابلیت اتصال با باند فوق عریض برخوردار باشد.

در دیگر خبرها شایعات اطلاعات زیادی را در مورد گوشی پیکسل ۸a فاش کردند که چیزی را به تخیل باقی نگذاشتند. جای تعجب نیست که گوگل بی سر و صدا این گوشی هوشمند را پیش از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O خود معرفی کرده است.

جدیدترین گوشی میان رده به عنوان جانشین Pixel 7a سال گذشته وارد بازار شد. نسبت به نسخه قبلی خود دارای ارتقاء قابل توجهی است. گوگل Pixel 8a دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با وضوح +FHD است. نرخ نوسازی از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز ارتقا یافته بوده و اوج روشنایی اکنون ۲۰۰۰ نیت است که از ۱۰۷۰ نیت در نسخه قبلی خود افزایش یافته است. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا