اخبار تکنولوژی

جدیدترین جزئیات از سری تبلت شیائومی پد ۷

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی مجموعه تبلت‌های پریمیوم جدید خود را که احتمالاً سری شیائومی  پد ۷ نامیده می‌شود، در اوایل سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که حداقل سه مدل مختلف وجود خواهد داشت که دو مدل آن دارای سخت‌افزار سطح پرچم‌دار هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این برند اولین تبلت OLED خود را در سال جاری معرفی کند.  در اوایل سال جاری، شیائومی Pad 6s Pro را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی ال سی دی باکیفیت، در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بود. شایعه شده است که مدل پایه شیائومی پد ۷ از برخی از سخت افزارهای خود از جمله Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده مجدد خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تبلت صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی خود را حفظ خواهد کرد یا خیر، زیرا اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که کل سری آینده می‌تواند بین ۱۱ تا ۱۲ اینچ باشد.

طبق اطلاعاتی که اخیراً فاش شده، سری Pad 7 می‌تواند دارای دو مدل پرچمدار باشد که از تراشه نسخه پیشرو Snapdragon 8 Gen 3 پشتیبانی می‌کنند. در حالی که طرح نام‌گذاری هنوز فاش نشده، یکی از این مدل‌ها احتمالا Pad 7 Pro خواهد بود. در مقایسه با Pad 6 Pro که دارای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 است، تبلت آینده عملکرد قابل توجهی را در کارهای گرافیکی فشرده مانند بازی افزایش می‌دهد. این احتمال وجود دارد که شیائومی دومین تبلت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را بعدها با نام شیائومی پد ۷ اس پرو عرضه کند.

سری تبلت شیائومی پد ۷ در نزدیکی

جدیدترین اطلاعات فاش شده ادعا می‌کند که شیائومی بالاخره وارد بازار تبلت‌های OLED خواهد شد تا با آنر، هواوی و سامسونگ رقابت کند. همانطور که گفته شد، شیائومی احتمالاً قصد دارد ابتدا آب را آزمایش کند، این می‌تواند دلیلی باشد که تصمیم گرفته است اولین تبلت OLED خود را با یک تراشه سطح زیر پرچمدار عرضه کند. این می‌تواند به این معنی باشد که تبلت آینده می‌تواند از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 یا Snapdragon 8s Gen 3 استفاده کند. همچنین انتظار داریم که تبلت OLED دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد.

تا اینجای کار، به نظر می‌رسد که کل سری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و احتمالاً یک باتری بزرگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود. این تبلت‌ها تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X، همراه با فضای ذخیره‌سازی ۴.۰ و سیستم عامل HyperOS 2 مبتنی بر اندروید ۱۵ شیائومی خواهند داشت. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پشتیبانی نرم‌افزار براساس روندهای گذشته حداقل ۳ سال طول بکشد.

انتظار رفته که از نظر طراحی، سری Pad 7 کاملاً شبیه به سری Pad 6 باشد و بدنه فلزی باکیفیت با روکش عقب شیشه‌ای مات داشته باشد. برای صدا، تبلت‌ها دارای یک سیستم بلندگو استریو با حداقل شش بلندگو خواهند بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که تبلت‌ها با سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دوربین کمکی عرضه شوند. در جلو، آن‌ها می‌توانند مانند مدل قبلی خود از یک سنسور دوربین با وضوح بالا برای تماس‌های ویدیویی و سلفی استفاده کنند.

این احتمال وجود دارد که برند برای امنیت سری تبلت شیائومی پد ۷ به یک حسگر اثر انگشت در قسمت کناری بسنده کند. مشخص نیست که آیا شیائومی اتصال ۵G/سلولی را در این تبلت‌ها ارائه خواهد کرد یا خیر. گفته می‌شود، احتمالاً WiFi 7 پشتیبانی می‌شود و یک پورت USB Type C 3.2 نیز برای انتقال سریع داده‌ها وجود خواهد داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا