اخبار

همراه جدید زد تی ای به دنبال جذب عکاسان نیمه‌حرفه‌ای

همراه جدید زد تی ای به دنبال جذب عکاسان نیمه‌حرفه‌ای

زد تی ای

امروزه دوربین تلفن‌های همراه هوشمند یکی از مولفه‌های اصلی کاربران برای انتخاب یک دستگاه به شمار می‌رود. در همین راستا نیز شرکت زد تی ای دست به طراحی و معرفی یک تلفن همره هوشمند مقرون‌به‌صرفه با دوربینی بسیار خوب زده است که ممکن است هر فرد علاقه‌مند به عکاسی را به خود جذب کند.

این تلفن همراه هوشمند که از سری Blade این کمپانی نیز هست مجهز به دو دوربین اصلی با کیفیت‌های ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی است. بر اساس ادعاهای مقامات شرکت زد تی ای این دو دوربین به همراه فلش ویژه خود قطعا عکس‌های بسیار جذابی را ثبت خواهند کرد. البته تا زمان عرضه همگانی و آزمایش این دستگاه نمی‌توان به‌صورت حتمی درباره کیفیت آن نظر داد.

جدای از دوربین، مشخصات دیگر این تلفن همراه هوشمند که Blade V8 Mini نام دارد آن را در طبقه میان رده‌ها جای داده است. این تلفن همراه هوشمند که مجهز به اندروید نسخه ۷ یعنی اندروید نوقا نیز هست دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، ۲ گیگابایت رم،۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. قدرت باتری تلفن ذکر شده نیز ۲۸۰۰ آمپر بر ساعت است. علاوه بر این حسگر اثرانگشت موجود بر روی دستگاه یاد شده امنیت آن را بالاتر می‌برد. علاوه بر این از این حسگر می‌توان برای راه‌اندازی برخی نرم‌افزارها به خواست کاربر استفاده شود.

قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده است و حتی بر اساس حدس و گمان نیز این موضوع چندان مشخص نیست اما با توجه به این‌که مشخصات زد تی ای Blade V8 Mini بسیار کامل و رده‌بالا نیست شانس پایین بودن قیمت این دستگاه بیشتر است و باید منتظر بود و دید که این محصول در بازار مصرف چگونه عمل خواهد کرد و بازخورد مشتریان به این محصول ویژه چگونه خواهد بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا