اخبار تکنولوژی

جزئیات باتری گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ لو رفت

TDRA (سازمان تنظیم مقررات ارتباطات) امارات و پلتفرم صدور گواهی UL Demko اخیرا تایید کرده‌اند که Galaxy Tab S10+ در دو نسخه Wi-Fi و ۵G عرضه خواهد شد. در اخبار مرتبط، گوشی Galaxy S24 FE نیز در پلتفرم گواهی TDRA و TUV Rheinland مشاهده شده است.

گواهی TUV نشان می‌دهد که S24 FE از شارژ ۲۵ واتی مانند نسل قبلی خود پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارش شده است که این گوشی از شارژ بی سیم ۹ واتی پشتیبانی دارد. جالب اینجاست که گلکسی اس ۲۳FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی نسبتا سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

گواهی TUV همچنین نشان داده که این گوشی در مجموع در هفت مدل SM-S721B/DS، SM-S721B، SM-S721N، SM-S721Q، SM-S721U، SM-S721W، SM-S7210 عرضه می شود. انتظار می‌رود این شماره مدل‌ها نشان دهنده دستگاه در بازارهای مختلف باشد که SM-S721B نسخه جهانی آن و SM-S721U برای بازار ایالات متحده است.

طبق فهرست گواهی TDRA، گوشی Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS” است، که در آن “DS” نشان داده که دستگاه از حالت آماده به کار دو سیم کارته پشتیبانی می‌کند. نسخه جهانی (SM-S721B/DS) نیز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده، که تأیید می‌کند که این گوشی از Wi-Fi 6E (باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، NFC، بلوتوث ۵.۳، اتصال ۵G پشتیبانی دارد. ارتفاع و عرض این گوشی به ترتیب ۱۶۲ میلیمتر و ۷۷.۳ میلیمتر است.

گوشی Galaxy S24 FE به رونمایی نزدیک می شود

ما پیشتر متوجه شدیم که گلکسی اس ۲۴FE از نسخه کمی داون کلاک شده تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده می‌کند که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس را قدرت بخشید. انتظار رفته این گوشی بین سپتامبر تا اوایل اکتبر عرضه شود. از نظر ظاهری، این مدل می‌تواند بسیار شبیه به نسل قبلی خود باشد، حداقل در مورد طراحی عقب. تصاویر زنده از این گوشی پیشتر فاش شده است که طراحی بسیار مشابه ماژول دوربین، اضلاع مسطح مشابه و قرارگیری یکسان ماژول فلاش را در مقایسه با مدل قبلی نشان می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا