اخبار تکنولوژی

جزئیات بیشتری از گوشی تاشو سه لایه هوآوی منتشر شد

چندین گزارش ادعا کرده‌اند که هواوی اولین گوشی تاشو سه لایه جهان را در ماه جاری در چین رونمایی خواهد کرد. در هفته‌های اخیر، برخی از عکس‌های لو رفته از این دستگاه در شبکه‌های اجتماعی چین نیز منتشر شده است. با این حال، هیچ یک از گزارش‌ها نتوانست نام دستگاه را تایید کند. هواوی میت XT نام رسمی اولین گوشی تاشو سه لایه آن خواهد بود. این اعلامیه که توسط ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی در گروه کسب و کار مصرف کننده و رئیس شرکت Intelligent Automotive Solutions BU اعلام شد، هیجان قابل توجهی را در جامعه فناوری ایجاد می‌کند.

به گفته ریچارد یو، Mate XT نوآورانه‌ترین و مخرب‌ترین محصول هوآوی است که با پنج سال پشتکار و سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر شده است. او تاکید کرده که این دستگاه نشان دهنده اوج دستاوردهای فناورانه هواوی بوده و دارای طراحی و عملکردی است که رقبا هنوز نتوانسته‌اند مطابقت داشته باشند.

در حالی که جزئیات طراحی و پیکربندی خاص Mate XT هنوز در دست نیست، اما اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش سه لایه تاشو به سمت داخل، تاشو به بیرون و طراحی دو لولا خواهد بود. انتظار می‌رود این سیستم نوآورانه، سایز صفحه نمایش تقریباً ۱۰ اینچی را در صورت باز شدن کامل، با یک دوربین سلفی در مرکز سمت چپ ارائه دهد. هنگامی که با قلم استفاده می‌شود، می‌تواند تجربه‌ای شبیه تبلت را ارائه دهد و کارایی اداری را تا حد زیادی بهبود بخشد.

میت XT، علی‌رغم طراحی پیچیده‌اش، انتظار می‌رود که کنترل ضخامت بسیار خوبی را ارائه دهد، اندازه‌گیری در حدود ۵ میلی‌متر در زمان باز شدن و تقریباً ۱۵ میلی‌متر در هنگام تا شدن، که آن را به طرز شگفت‌آوری براق و قابل کنترل می‌کند. انتظار می‌رود سیستم دوربین عقب دارای یک ماژول دایره‌ای شکل مانند طراحی سری Mate 50 باشد که یک گل میخ پاریس دور دوربین را احاطه کرده است.

گوشی تاشو سه لایه هوآوی در نزدیکی

انتظار می‌رود هواوی میت XT از پلتفرم سری Kirin 9 استفاده کند که عملکرد و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها، در ماه سپتامبر در چین عرضه خواهد شد، اما در دسترس بودن آن مشخص نیست.

هوآوی در تاریخ ۱۰ سپتامبر ساعت ۱۴:۳۰ مراسم معرفی برند فوق‌العاده هوآوی و کنفرانس معرفی محصول جدید هونگ‌منگ را برگزار می‌کند، جایی که انتظار می‌رود این برند Mate XT و سایر محصولات جدید از جمله سری هواوی نوا ۱۳ را به نمایش بگذارد.

در دیگر خبرها هواوی هفته گذشته لپ تاپ MateBook GT 14 را در چین رونمایی کرد و کاربرانی را هدف قرار داد که به محاسبات با عملکرد بالا در طراحی باریک و شیک نیاز دارند. این لپ تاپ اکنون در JD.com به فروش می‌رسد.

MateBook GT 14 دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی OLED با وضوح ۲.۸K، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۲ درصد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. طیف رنگی گسترده، گواهی TÜV Rheinland Eye Comfort و دقت دلتا E<1 را ارائه می‌دهد، که آن را برای کارهای حرفه‌ای که نیاز به بازتولید رنگ دقیق دارند، مانند عکاسی، ویرایش ویدئو و طراحی، ایده آل می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا