اخبار تکنولوژی

جزئیات بیشتری از گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

انتظار رفته سری شیائومی ۱۵ در ماه اکتبر سال جاری در چین رونمایی شود. پیش از رونمایی، شایعات متعددی از طراحی و مشخصات دستگاه فاش شده است. آخرین مورد، مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ پرو را مجدداً تأیید می‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در عقب عرضه خواهد شد. دوربین اصلی دارای دیافراگم متغیر f/1.4-f/2.5 است که با دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 شیائومی ۱۴ پرو متفاوت محسوب می‌شود. این بدان معنی است که دیافراگم به اندازه دیافراگم قبلی بسته نمی‌شود.

طبق شایعات قبلی، سیستم دوربین مدل پرو شامل تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. علاوه بر آن، احتمالا یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. میزان دریافت نور لنز تله فوتو در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود یافته است، که احتمالاً کیفیت تصویر لنز تله فوتو را افزایش می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، شیائومی ۱۵ پرو از OV50K به عنوان سنسور اصلی خود استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این قدرتمندترین حسگر تصویر OmniVision است و محدوده دینامیکی نسبتا خوبی دارد. سنسور تصویر OV50K دارای سایز پیکسل ۱.۲ میکرون و سایز سنسور ۱/۱.۳ اینچ است. همچنین دارای بهره بالا و توابع چند نمونه‌گیری همبسته (CMS) است که احتمالاً در شرایط نور کم به شما کمک می‌کند.

شیائومی ۱۵ پرو با دوربین ارتقایافته

خروجی ۱۲۰ فریم بر ثانیه و ۶۰ فریم در ثانیه در حالت HDR را پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از دیافراگم متغیر پشتیبانی کرده که به آن توانایی تنظیم نور ورودی را بر اساس موقعیت می‌دهد.

گزارش شده که حسگر تله فوتو پریسکوپ از سنسور سری IMX8 سونی استفاده می‌کند و از زوم اپتیکال ۵ برابری برخوردار است. شایان ذکر بوده که شیائومی ۱۵ پرو به لنز Leica Summilux نیز مجهز شده و انتظار داریم این راه حل نوری به وضوح خروجی نهایی کمک کند.

در دیگر خبرها Xiaomi 14 Ultra که در فوریه سال جاری عرضه شد، به دلیل قابلیت‌های عکاسی درجه یک خود مورد تحسین گسترده منتقدان و کاربران قرار گرفت. به عنوان یک کاربر ۱۴U، باید تأکید کنیم که این گوشی مطمئناً شما را تحت تأثیر قابلیت‌های تصویربرداری خود قرار خواهد داد. با این حال، زمان زیادی از عرضه ۱۴U نگذشته و ما در حال حاضر اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند شیائومی ۱۵ اولترا داریم که سال آینده عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانیم، شیائومی مدتی است که روی گوشی‌های سری ۱۵ کار می‌کند. شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو خیلی زودتر در ماه اکتبر عرضه خواهند شد و شیائومی ۱۵ اولترا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا