اخبار تکنولوژی

جزئیات دوربین سری آیفون ۱۶پرو فاش شد

در حالی که هنوز چند ماه تا عرضه نسل بعدی آیفون باقی مانده است، گزارش جدیدی جزئیاتی را در رابطه با سری آیفون ۱۶پرو آینده اپل فاش کرده است. ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس برخی از مشخصات ساخت و دوربین خود را ذکر کرده‌اند.

Digital Chat Station افشاگر در Weibo جزئیاتی را به اشتراک گذاشت. او ادعا کرد که غول کوپرتینویی مدل‌های آیفون ۱۶ پرو را با دوربین اصلی ۱/۱.۱۴ اینچی و لنز تله فوتو پریسکوپ عرضه خواهد کرد. دومی احتمالاً قابلیت‌های زوم پیشرفته‌تری را نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد و اولی ممکن است به بهبود دریافت نور در سنسور اولیه اشاره کند.

Digital Chat Station جزئیات بیشتری در مورد قسمت عقب به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که پنل عقب نیز تغییراتی خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس دارای پنل شیشه‌ای هستند که با استفاده از راه‌حل G+P ساخته شده است. بدان معنی است که عقب آن قالبی از شیشه و پلاستیک است. این افشاگر اشاره می‌کند که برند چینی هوآوی نیز از تکنیک مشابهی برای گوشی‌های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های اخیر ما، طراحی سری آیفون ۱۶ پرو در رندرهایی فاش شد که یک دکمه اختصاصی ضبط جدید را به نمایش گذاشت. آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس همچنین دارای جزیره دینامیک کوچک‌تر در جلو، دوربین‌های ارتقا یافته و نمایشگرهای کمی بلندتر هستند. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

سری آیفون ۱۶پرو با قابلیت‌های جدید

آیفون 16پرو

در دیگر خبرها طبق گزارش‌های زنجیره تامین که توسط “وال استریت آبزرور” ذکر شده است، اپل قرار است هدست مورد انتظار ویژن پرو خود را در ۲۷ ژانویه در ایالات متحده عرضه کند. این نکته با گزارش Gurman در مورد افزایش تولید و عرضه احتمالی خرده فروشی در فوریه مطابقت دارد.

سونی تامین کننده اصلی نمایشگر برای هدست ویژن پرو است که از تخصص خود در فناوری صفحه نمایش برای توسعه آن استفاده می‌کند. یک شرکت چینی فاش نشده نیز به عنوان تامین کننده ثانویه عمل می‌کند و در صورت تقاضای زیاد برای محصول، نقش حیاتی در افزایش ظرفیت تولید دارد.

این هدست دارای صفحه نمایش OLED مبتنی بر سیلیکون (OLEDoS) است که از «فیلتر رنگی (CF) + طرح WOLED استفاده می‌کند. این روش با هدایت نور سفید از طریق فیلترهای رنگی RGB، بازتولید رنگ را بهبود می‌بخشد و به کاربران نوید تجربه بصری فوق العاده با وضوح، رنگ‌های غنی و کیفیت کلی صفحه نمایش را می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا