اخبار تکنولوژی

جزئیات کلیدی تلفن Xiaomi 13T Pro آشکار شد

پس از عرضه موفقیت آمیز سری Xiaomi 13، گفته شد که این برند گوشی‌های هوشمند سری Xiaomi 13T را در دست تولید دارد. دو مدلی که شامل تلفن Xiaomi 13T Pro  و استاندارد خواهد شد.

ما به طور مداوم شما را با تمام اطلاعات مربوط به این دو گوشی هوشمند همراه می‌کنیم. اخیراً تلفن Xiaomi 13T Pro در وب‌سایت صدور گواهی NCC مشاهده شد و پیش از این، گواهی متعددی مانند FCC، NBTC، Geekbench، IMDA، EEC، SIRIM و TDRA را دریافت کرده بود.

شایعه شده است که Xiaomi 13T Pro در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد، در حالی که اخیراً Paras Guglani، مشاور @passionategeekz نیز فاش کرده که این دستگاه احتمالاً در این ماه معرفی خواهد شد. علاوه بر این، اطلاعات دهنده برخی از مشخصات لو رفته دستگاه را نیز به اشتراک گذاشته است. رندر طراحی نیز فاش شده که شبیه به رندر قبلی است.

این گوشی هوشمند در دو نوع رنگی عرضه خواهد شد: مشکی کلاسیک با قاب عقب شیشه‌ای بادوام و آبی روشن پیچیده با بافتی چرمی. مشخص شده است که دستگاه به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵k اولد مجهز است که روشنایی ۲۶۰۰ نیت، کاهش نور PWM 2880 هرتز، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ قدرت گرفته که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

تلفن Xiaomi 13T Pro مجدد رویت شد

گفته شده این دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشته که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه عقب بوده که باید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707، لنز ۱۳ مگاپیکسلی Omnivision OV138 فوق عریض و سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی Omnivision OV50D اشاره کرد. در قسمت سلفی، مشخص شده که دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی ۱۳ تی پرو با استاندارد IP68 همراه است.

خوب اگر گزارش‌ها درست باشد و دستگاه احتمالاً در این ماه معرفی شود، شیائومی ممکن است به زودی تاریخ عرضه شیائومی ۱۳T پرو را به طور رسمی اعلام کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه محصولی را در آینده معرفی خواهد کرد. دستگاهی که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه خواهد داد و در نوع خود مدلی برجسته است.

این خانواده پرچمداران جذاب شیائومی برای بازار جهانی هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا