اخبار تکنولوژی

جزئیات کلیدی گوشی آیکیو Z9 Lite فاش شد

روز گذشته، آیکیو اعلام کرد که گوشی آیکیو Z9 Lite را در تاریخ ۱۵ جولای در هند رونمایی خواهد کرد.امروز، Amazon.in فاش کرد که Z9 Lite از تراشه مدیاتک Dimensity 6300 قدرت خواهد گرفت.

این غول تجارت الکترونیک همچنین فاش کرد که Z9 Lite با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، اما احتمالاً گزینه‌های حافظه بیشتری وجود خواهد داشت که هنوز تایید نشده‌اند. تیزری که روز گذشته توسط iQOO به اشتراک گذاشته شد، طراحی Z9 Lite را فاش کرد و گوشی هوشمند را در رنگ سفید-آبی نشان داد. امروز، آیکیو اعلام کرد که این نسخه با نام Aqua Flow به بازار عرضه خواهد شد.

می‌توانید انتظار داشته باشید که آیکیو اطلاعات بیشتری در مورد Z9 Lite در روزهای منتهی به عرضه آن ارائه کند.

آیکیو Z9 Lite نزدیک می شود

در دیگر خبرها ماه گذشته ویوو از تبلت Pad 3 Pro مجهز به چیپست Dimensity 9300 در چین رونمایی کرد. گزارش‌هایی منتشر شده است که به غیر از ویوو Pad 2، تبلت‌هایی با نام آیکیو Pad 2 و آیکیو Pad 2 Pro نیز در دست ساخت هستند. به نظر می‌رسد که اینها احتمالاً آغاز به کار خواهند کرد، زیرا در پایگاه داده پلتفرم گواهی ۳C در چین ظاهر شده‌اند.

ویوو Pad 3 Pro که اخیراً در چین عرضه شد، دارای شماره مدل PA2473 است. مرجع ۳C چین سه تبلت جدید iPA2475، PA2455 و iPA2453 را مطابق شکل زیر تأیید کرده است.

در میان تبلت‌هایی که به تازگی تأیید شده‌اند، تبلت‌هایی که شماره مدل آن‌ها با حرف «I» شروع می‌شود، دستگاه‌های iQOO هستند. به احتمال زیاد iPA2475 که با شارژر سریع ۶۶ واتی مشاهده شده است، می‌تواند آیکیو Pad 2 Pro باشد. احتمالاً این نسخه ریبرند ویوو Pad 3 Pro است. از سوی دیگر، iPA2453 که با یک شارژر ۴۴ واتی در پایگاه داده ۳C ظاهر شده، می‌تواند آیکیو Pad 2 باشد.

ویوو Pad 3 می‌تواند مدل PA2455 باشد که با یک شارژر ۴۴ واتی قابل مشاهده است. شایعات ادعا کرده‌اند که Pad 3 می‌تواند اولین تبلتی باشد که دارای تراشه Snapdragon 8s Gen 3 است. iQOO Pad 2 می‌تواند نسخه ریبرند Pad 3 باشد. تصویر صفحه نمایش نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Vivo با شماره مدل iW2356 که از شارژ ۵ واتی پشتیبانی می‌کند نیز توسط مرجع ۳C تأیید شده است. این دستگاه می‌تواند ویوو Watch 4 آینده باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا