اخبار تکنولوژی

جزئیات گوشی ویوو V40e لو رفته است

ویوو در حال آماده شدن برای گسترش سری گوشی V خود در هند با ویوو V40e جدید است. انتظار داریم که ویوو V40e با پیروی از مدل‌های قبلی خود، V40 و V40 Pro، تا پایان سپتامبر عرضه شود. قبل از رونمایی، MySmartPrice جزئیات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

بر اساس این گزارش، V40e با گزینه رنگ «رویال برنز» عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های برجسته V40e طراحی بسیار باریک منحنی سه بعدی آن است. این طراحی باریک با صفحه نمایش OLED با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت ترکیب می‌شود. V40e با وجود طراحی باریک، عمر باتری را به خطر نمی‌اندازد، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فلش ۸۰ واتی دارد.

در بخش فنی، شایعه شده که V40e از پردازنده مدیاتک Dimensity 7300  همراه با ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این ترکیب باید عملکرد کافی برای کارهای روزمره و بازی‌های سبک ارائه دهد. این دستگاه همچنین بر روی FunTouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد.

ویوو V40e در نزدیکی رونمایی

خبر دیگر، ویوو T3 Ultra را در هند عرضه کرده و سری T3 خود را گسترش می‌دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۳D خمیده AMOLED با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت است. مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 9200+، تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی است. دارای باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی است، با سیستم عامل Funtouch 14 کار می‌کند و دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار است.

در دیگر خبرها در کنار گوشی هوشمند میان رده جدید ویوو Y300 پرو، این برند از هدفون ویوو TWS 3i رونمایی کرده است. اینها جدیدترین هدفون مقرون به صرفه واقعا بی سیم آن هستند که عمر باتری طولانی و قابل توجهی را ارائه می‌دهند. این هدفون در دو نوع ارائه می‌شود، بنابراین همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا آمده است.

TWS 3i جدید سازنده گوشی‌های هوشمند چینی با طراحی ایرپادز مانند اپل وارد بازار می‌شود. هدفون آن دارای طراحی ساقه و کیس شارژ بیضی شکل است. هدفون جدید ویوو در دو نوع عرضه می‌شوند، یعنی یک نسخه استاندارد با عمر باتری ۴۵ ساعته و یک نسخه افزایش یافته با عمر باتری ۵۰ ساعت. جدا از این، هر دو مدل در بسیاری از موارد مشابه هستند. TWS 3i دارای درایورهای پویا ۱۰ میلیمتری به همراه صدای استریو DeepX 3.0 است.

از طریق بلوتوث ۵.۳ به دستگاه شریک متصل می‌شود و از چندین کدک صوتی مانند AAC، SBC و LC3 پشتیبانی می‌کند. اینها همچنین برای گیمرهای موبایل عالی هستند زیرا از حالت تأخیر کم پشتیبانی می‌کند که تأخیر بصری صوتی را فقط به ۵۵ میلی ثانیه کاهش می‌دهد. هدفون‌ بی‌سیم جدید ویوو با پشتیبانی از اتصال Dual Device عرضه شده‌اند که امکان جابجایی یکپارچه بین دو دستگاه متصل را فراهم می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا