اخبار

جی ۴ ال‌جی بالاتر از گلکسی اس ۶ و آیفون ۶ در نتایج آزمایش عملکرد مجله Consumer Reports آمریکا


 
 
 
جی ۴ ال‌جی با صفحه نمایش Quad HD 5.5 اینچی و دوربین اپتیکال ۱۶ مگاپیکسلی توانسته است عقل و قلب بسیاری از کاربران را به تسخیر خود در آورد. این گوشی حالا در آزمایشات مجله معتبر Consumer Reports موفق به کسب امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ شده است. نکته جالب توجه این است که بنا به نتایج منتشر شده، پرچمداران دو شرکت رقیب، اپل و سامسونگ در این تست، در سطح پایین‌تری از جی ‌۴ ال‌جی قرار گرفته‌اند.
 
گلکسی اس ۶ سامسونگ و آیفون ۶ در سیستم رتبه‌بندی Consumer Reports توانسته‌اند به طور مشترک به جایگاه پنجم دست یابند.
 
باید اعتراف کرد که برخی از مشخصات و ویژگی‌های جی ‌۴ نظیر: نمایشگر IPS کوانتوم، فوکوس لیزری دوربین و حسگر طیف رنگ، منحصر به فرد می‌باشد. همچنین قاب این گوشی که از چرم خالص تهیه شده، تنوع رنگی بسیاری به آن داده است که در مقایسه با پلاستیک سرد و سخت، شیشه و یا فلزهای خمیده، ظاهر بسیار جالب توجهی به آن بخشیده است.
 
شما می‌توانید موافق یا مخالف سیستم رتبه بندی Consumer report باشید اما حقیقت این است که این گروه قبل از خرید به کمک مشتریان آمده و آن‌ها را در انتخاب بهتر یاری می‌کنند. بنابراین جی ۴ ال‌جی یک رقیب پیش‌بینی نشده برای پرچم‌داران سایر شرکت‌ها خواهد بود.
 
Consumer Reports یکی از معتبرترین مجلات آمریکایی است که از سال ۱۹۳۶ میلادی توسط اتحادیه مصرف‌کنندگان (Consumers Union) منتشر می‌شود. گزارشات منتشر شده این مجله نتیجه‌ی بررسی‌ها و نتایج بدست آمده از آزمایش محصولات در آزمایشگاه و مرکز تحقیقات آن‌ها است. آن‌ها بدون پذیرفتن هیچ گونه هزینه‌ای تمامی محصولات مشتریان را با هزینه خود خریداری و مورد آزمایش قرار می‌دهند و از این کار هیچ سودی عاید شخص و یا سازمان خاصی نمی‌شود. آن‌ها همچنین راهنمای عمومی برای خرید محصولات نیز منتشر می‌کنند. این مجله در حال حاضر تقریبا ۷.۳ میلیون نفر مشترک داشته و بودجه سالانه آزمایشات آن در حدود ۲۱ میلیون دلار است.
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا