اخبار تکنولوژی

حافظه اکسترنال ThinkPlus لنوو معرفی شد

لنوو به تازگی حافظه اکسترنال ThinkPlus اس اس دی خود را با طراحی شیک و قیمت مناسب معرفی کرد. قیمت محصول جدید به ترتیب ۵۵ یا ۱۰۶ دلار برای نسخه‌های ۱ یا ۲ ترابایتی است.

این دستگاه به رابط USB-C 3.2 Gen1 مجهز شده و شرکت سازنده وعده سرعت انتقال اطلاعات ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه را داده است. دستگاه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و با ابعاد ۷۴.۷ در ۴۳.۹ در ۸.۶ میلی‌متر با وزن تنها ۵۰ راهی بازار می‌شود.

لنوو همیشه سعی داشته محصولاتی باکیفیت در بازار عرضه کند و مدل مذکور نیز با مشخصات کلیدی قابل توجه و قیمتی مناسب به بازار خواهد رسید. لنوو یک شرکت چند ملیتی چینی است که در زمینه طراحی، تولید و توسعه رایانه های شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون هوشمند فعالیت می کند. لنوو در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در پکن چین تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان است.

حافظه اکسترنال ThinkPlus از راه رسید

لنوو در ابتدا تنها در زمینه تولید رایانه های شخصی فعالیت می کرد، اما در سال های اخیر به طور قابل توجهی در سایر زمینه های فناوری گسترش یافته است. لنوو در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان است و همچنین در زمینه تولید تبلت، گوشی هوشمند و سرور نیز پیشرو است. این شرکت محصولات خود را در بیش از ۱۶۰ کشور جهان به فروش می رساند. این شرکت دارای بیش از ۷۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان است.

لنوو به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت های رقابتی خود شناخته شده است. این شرکت همچنین به دلیل نوآوری های خود در زمینه فناوری شناخته شده است. این برند یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فناوری است که نقش مهمی در توسعه صنعت فناوری جهان ایفا می کند.

انتظار داریم بزودی لنوو اس اس دی جدید خود را در بازارهای مختلفی عرضه دارد. فعلا این مدل به بازار چین خواهد رسید و انتظار داریم بزودی در سایر مناطق به فروش برسد. کمپانی چینی همیشه در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. ناگفته نماند این اس اس دی دارای طراحی شیک و ساده بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه در بازارهای دیگری باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا