اخبار

حافظه Black SSD وسترن دیجیتال ۱ ترابایتی با سرعت انتقال داده ۳۴۰۰ مگابایت بر ثانیه معرفی شد

حافظه بسیار قدرتمند و سریع Black SSD وسترن دیجیتال مخصوص گیمر ها معرفی شد. این حافظه در خواندن و نوشتن اطلاعات فوق العاده سریع است.

امروزه سیستم های کامپیوتری می توانند هر بازی را اجرا کنند، اما اجرای بهتر بازی می تواند در بالابردن کیفیت و اثر آن کمک زیادی به کاربران کند. همانطور که می دانید پردازشگرهای گرافیکی یکپارچه گزینه های مناسبی برای بازی نیستند، اما اگر خیلی نگران کیفیت، گرافیک و نرخ فریم بازی هایی که می‌کنید نیستید، می‌توانند پاسخگوی شما باشند.
البته همواره گیمرها بهترین ها را انتخاب می کنند. از کارت گرافیک و پردازنده گرفته تا حافظه. حافظه Black SSD وسترن دیجیتال نیز به همین منظور ساخته شده است. به نقل از کمپانی سازنده، حافظه Black SSD وسترن دیجیتال شامل تغییرات خاصی نسبت به سایر اس اس دی‌های موجود در بازار می‌شود و می‌تواند حافظه‌های سنتی را از رده خارج کند.
سخنگوی بخش محصولات تجاری شرکت وسترن دیجیتال می گوید:

اپلیکیشن‌های گیمینگ امروزی نیازمند افزایش ظرفیت‌های کامپیوترهای ما هستند و این تنها راه رسیدن به پیشرفت است. با معماری و کنترلر جدید ما، حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال تکنولوژی ۳ بعدی نانو ما را با اینترفیس NVMe ادغام می‌کند تا سح جدیدی از عملکرد به دست آید. فرقی نمی‌کند شما یک گیمیر حرفه‌ای یا صاحب یک استودیو ویرایش ویدیو هستید، درایو‌های نوآورانه NVMe ما قدرت لازم برای بسیاری از محیط‌های حال و آینده که داده‌ها را رشد می‌دهند را تامین خواهند کرد.

حافظه Black SSD وسترن دیجیتال می تواند در مدل ۱ ترابایتی تا ۳۴۰۰ مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن اطلاعات داشته باشد. سرعت انتقال در این حافظه بسیار سریع است و در حالی که نام «گیمینگ» بر روی این محصول نقش بسته است، اما هر کسی که نیازمند دریافت سرعت انتقال بالای اطلاعاتش است، می‌تواند از این حافظه بهر‌ه‌مند شود. مدل‌های ۲۵۰ گیگ، ۵۰۰ گیگ و ۱ ترابایتی حافظه فوق سریع Black SSD وسترن دیجیتال به ترتیب با قیمت ۱۲۰، ۲۳۰ و ۴۵۰ دلار عرضه خواهند شد.
 


بیشتر بخوانید:

معرفی بزرگترین هارددیسک ۲٫۵ اینچی جهان با ظرفیت ۵ ترابایتی توسط سیگیت

عرضه آخرین نسل از اس‌اس‌دی‌های پیشرفته در بازار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا