اخبار تکنولوژی

گوشی GT Neo 6 ریلمی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

ریلمی به طور رسمی گوشی GT Neo 6 را در چین معرفی و عرضه کرد، مدلی که جانشین GT Neo 5 محبوب شده است. این گوشی خود را به عنوان یک “قاتل میان رده” معرفی می‌کند و هدف آن ارائه عملکرد بالا با قیمت رقابتی است.

GT Neo6 دارای پردازنده موبایل Snapdragon 8s Gen 3 است که جدیدترین تراشه میان رده کوالکام است. این چیپ، همراه با سیستم خنک کننده VC 10000 سطحی، به کاربران نوید عملکرد بالاتری را برای ورزش‌های الکترونیکی و سایر کارهای سخت می‌دهد. برای بهبود بیشتر عملکرد، این گوشی دارای یک پنل Geek Performance 2.0 است که به کاربران اجازه می‌دهد فرکانس‌های CPU و GPU را سفارشی کنند، همراه با یک «حالت رایت هوش مصنوعی» ارتقا یافته که به طور هوشمند حالت عملکرد کامل را هنگامی که یک گیره خنک‌کننده سازگار متصل می‌شود، فعال می‌کند.

طبق گفته ریلمی، همه اینها به عملکرد بازی باورنکردنی تبدیل می‌شود. این گوشی از رزولوشن اصلی ۱.۵K در “Genshin Impact” برای جلوه‌های بصری برتر در مقایسه با وضوح استاندارد ۷۲۰p یا وضوح بالا پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند کیفیت تصویر و ثبات فریم را در بازی‌های محبوبی مانند Honor of Kings بهینه کند.

گزینه‌های حافظه شامل حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDDR5X و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته بوده و اساساً با آنچه در Neo 6 SE دیدیم تغییری نکرده است. یعنی این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی بوده که با همکاری BOE ساخته شده که حداکثر روشنایی آن ۶۰۰۰ نیت است.

در حالی که این اوج بوده، حداکثر روشنایی جهانی معمولی ۱۶۰۰ نیت و حداکثر روشنایی دستی ۱۰۰۰ نیت است. این یک پنل ۸T LTPO با نرخ نوسازی متغیر ۰.۵-۱۲۰ هرتز، نورپردازی PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز و فناوری ۳+۱ Pulse DC مانند کم استروبوسکوپی برای یک تجربه دید راحت است. همچنین محافظ چشم Greenfield AI وجود دارد که اولین ویژگی صنعت بوده که به طور فعال خستگی کاربر را تشخیص داده و پارامترهای مختلف صفحه را بر اساس آن تنظیم می‌کند.

این ویژگی با ویژگی‌های دیگری مانند کم‌نور کردن سوسو زدن با فرکانس پایین و کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار ترکیب شده است تا تجربه‌ای راحت از دید داشته باشید. ریلمی GT Neo 6 دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب است. سنسور اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. همراه با سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Sony IMX355). و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX615 در جلو برای سلفی.

GT Neo6 به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده که بزرگ‌ترین باتری در میان گوشی‌های Snapdragon 8s Gen 3 است و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ سریع ۵۰ درصدی را تنها در ۱۰ دقیقه امکان پذیر می‌کند. Realme در سایر جنبه‌ها نیز سازش نمی‌کند. این گوشی به Corning Gorilla Glass Victus 2 برای محافظت بهتر مجهز شده و از IP65 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش پشتیبانی می کند. این تنها  در میان رقبای خود دارای GPS دو فرکانس + بیدو سه فرکانس برای موقعیت‌یابی بسیار دقیق است.

گوشی GT Neo 6 از راه رسید

این گوشی همچنین دارای یک حسگر IR، یک موتور خطی محور X و NFC برای تجربه یک پرچمدار خوب است. برای اولین بار، Realme با یک IP کمیک چینی همکاری کرد تا جعبه هدیه یونکسی انیمیشن Realme GT Neo6 “Perfect World” را با نسخه محدود عرضه کند. این شامل یک تلفن سفارشی با تم‌های منحصر به فرد، زنگ آهنگ و یک افکت نور شارژ با الهام از کمیک است. این جعبه همچنین شامل جدیدترین ریلمیBuds Air 6 TWS، یک قاب گوشی سفارشی شده و سایر لوازم جانبی است.

Realme GT Neo6 در چهار پیکربندی حافظه عرضه می‌شود. در اینجا به تفکیک قیمت‌ها آمده است:

۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۰۹۹ ین
۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۳۹۹ ین
۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی:  ۲۶۹۹ ین
۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی:  ۲۹۹۹ ین
این گوشی برای خرید از طریق سایت رسمی این شرکت در چین در رنگ‌های بنفش، سبز و نقره‌ای در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا