اخبار تکنولوژی

خانواده گلکسی اس ۲۱ به اندروید ۱۴ بروز شدند

سامسونگ هفته گذشته عرضه سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.1 پایدار خود را برای دستگاه‌های واجد شرایط آغاز کرد. تاکنون به نسل پنجم گلکسی Z تاشو، گلکسی اس ۲۳FE، گلکسی A54 و گلکسی A345G رسیده است. اکنون این برند کره‌ای در حال ارائه جدیدترین بروزرسان نرم‌افزاری برای کاربران قدیمی سری خانواده گلکسی اس ۲۱ در بازارهای اروپایی است.

این گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ با اندروید ۱۱ مبتنی بر OneUI 3.1 عرضه شدند. در حال حاضر روی اندروید ۱۳ با OneUI 5.1 اجرا می‌شود. چندین کاربر سری گلکسی S21 گزارش داده‌اند که مدل‌های آن‌ها به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.1 را در اروپا دریافت می‌کنند که ابتدا از سوئیس شروع می‌شود. نسخه نرم افزاری G991BXX U9FWK2 / G991BOXM9FWK2 / G991BXXU9FWK2 برای این سری دردسترس قرار گرفت. حجم آن ۲.۲۸ گیگابایت بوده بنابراین توصیه می‌شود از طریق یک اتصال اینترنتی پایدار دانلود کنید. این به‌روزرسانی همچنین شامل آپدیت امنیتی نوامبر می‌شود.

آپدیت جدید به خانواده گلکسی اس ۲۱ رسید

شایان ذکر بوده که مشخص نیست کدام دستگاه سری گلکسی اس ۲۱ بروزرسانی را دریافت می‌کند. قابل ذکر بوده که سری S21 چند ماه پیش در برنامه OneUI 6.1 بتا قرار داشت. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی عرضه به مناطق بیشتری گسترش یابد. کاربران در اروپا می‌توانند جدیدترین نسخه نرم افزاری را با رفتن به تنظیمات > بروزرسانی سیستمی > دانلود و نصب بررسی کنند. اگر درخواستی برای به‌روزرسانی وجود نداشته باشد، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی «بررسی برای به‌روزرسانی‌ها» از موجود بودن به‌روزرسانی مطلع شوند. اگر همچنان به‌روزرسانی را در دسترس نمی‌بینید، به این دلیل است که عرضه به صورت مرحله‌ای بوده و ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه دستگاه‌ها برسد.

در زمان عرضه، سامسونگ وعده داده بود که چهار سال بروزرسانی نرم افزاری را برای سری گلکسی اس ۲۱ ارائه کند. جدیدترین نسخه اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.1، سومین بروزرسانی اصلی سیستم عامل است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌های تا اندروید ۱۵ بروز خواهند شد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ با موفقیت هر گونه باگ موجود در اندروید مبتنی بر OneUI 6.1 را برطرف کرده زیرا به سرعت در حال ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های واجد شرایط است. انتظار داریم بزودی مدل‌های بعدی واجد شرایط بروزرسان موردنظر را دریافت کنند. سامسونگ در تلاش بود تا پایان سال چندین مدل گوشی را آپدیت کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا