اخبار تکنولوژی

خانواده Mate 60 هواوی ابزار اندازه‌گیری واقعیت افزوده دریافت می کند

هوآوی با رونمایی از خانواده Mate 60 با پشتیبانی از اتصال ۵G در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ همه را شگفت زده کرد. جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت به آن کمک کردند تا بخشی از سهم بازار از دست رفته خود را از اپل و سایر بازیگران به دست آورد.

این شرکت به طور مداوم تجربه کاربری این گوشی‌ها را از طریق بروزرسانی نرم افزار بهبود می‌بخشد. در حال حاضر، بروزرسانی سیستم عامل جدید را ارائه می‌دهد که بهبودهای بیشتر و چند ابزار مفید را به همراه دارد.

Mate 60 و Mate 60 Pro به‌روزرسانی سیستمی OTA را دریافت می‌کنند. آخرین نسخه نرم افزار برای گوشی‌ها، نسخه سیستم عامل را به HarmonyOS 4.0.0.158 ارتقا می‌دهد.

طبق تغییرات رسمی، بروزرسانی یک ابزار اندازه‌گیری AR اضافه می‌کند. کاربران می‌توانند از این برنامه برای اندازه‌گیری ارتفاع، طول، حجم و سایر پارامترها استفاده کنند. علاوه بر این، به‌روزرسانی «بهبود AI Cloud» برای عکس‌های پرتره اضافه می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران اکنون می‌توانند فیلترهای زیبایی را برای عکس‎‌هایی که در حالت پرتره گرفته شده‌اند اعمال کنند.

همچنین، بروزرسانی بهبودهایی را در برنامه دوربین به ارمغان می‌آورد. بهینه سازی‌هایی ارائه می‌شود که تجربه کلی کاربر از استفاده از ویژگی‌های مختلف برنامه دوربین را بهبود می‌بخشد.

خانواده Mate 60 هواوی آپدیت می شود

در نهایت، سیستم عامل جدید نیز با بهینه سازی‌هایی برای سیستم احراز هویت وارد می‌شود. هم باز کردن قفل با چهره و هم باز کردن قفل اثر انگشت بهبودهایی دریافت می‌کنند.

بروزرسانی نرم افزار OTA بیش از ۸۸۱ مگابایت حجم دارد. به صورت دسته‌ای عرضه می‌شود و بنابراین، برخی از مدل‌ها ممکن است زودتر از سایرین آن را دریافت کنند. به هر حال، هر کاربر باید در روزهای آینده به این آپدیت دسترسی داشته باشد.

در دیگر خبرهامشخص شد که هواوی تاکنون موفق به فروش ۳۰ میلیون دستگاه شده و این در حالی است که این سری تنها چهار ماه پیش وارد بازار شده است. این سطح از فروش معمولا حتی برای پرچمداران سامسونگ هم دست نیافتنی است که بسیار جالب به نظر می‌رسد.

به خصوص با توجه به اینکه سری Mate 60 مبتنی بر یک چیپ ضعیف‌تر و با کارآیی کمتر هستند. همچنین دستگاه‌ها خدمات گوگل را ندارند، اما از آنجایی که عمدتا در چین به فروش می‌رسند، این مشکلی ندارد. اما Kirin 9000s از ۵G پشتیبانی می‌کند، چیزی که پرچمداران هواوی بر پایه چیپست اسنپدراگون نمی‌توانستند به آن ببالند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا