اخبار

خداحافظی رسمی سونی با گوشی‌های سری Z

۳ گوشی Xperia Z5 آخرین بازمانده‌های سری ارزشمند Z هستند که سونی آنها را خلق کرده است و آقای Jun Makino در Sony Movile گفته از که گوشی با نام Xperia Z6 در کار نخواهد بود.

من نمی‌توانم درباره‌ی آینده چیزی بگویم، اما ما گوشی Xperia Z6 را عرضه نخواهیم کرد. گوشی با نام Xperia Z6  وجود نخواهد داشت. از حالا به بعد سونی با سری گوشی‌های Xperia X به بعد جدیدی از تاریخ خود وارد شده است.

پس از این سخنان، دپارتمان روابط عمومی سونی در جواب درخواست رسمی برای شفاف‌سازی موضوع جوابی را صادر کرد. در زیر متن کامل بیانیه‌ی سونی را مشاهده می‌کنید.

سری Xperia Z به نقطه‌ی اوج خود رسیده است. سری Xperia X یک فصل جدید برای ماست و استراتژی تولید محصولات ما را کامل خواهد کرد. در حالی که سری گوشی‌های Xperia Z تکنولوژی‌های برتر سونی را به صحنه‌ی گوشی‌های هوشمند می‌آوردند، سری Xperia X بر پایه‌ی ارائه‌ی تجربه‌ی هوشمندانه و انعطاف پذیر محصولات سونی در زمینه‌های دوربین، عمر باتری، و طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

باید گفت سونی کار هوشمندانه‌ای در خلاص شدن از شر سری Xperia Z انجام داد، این در حالی است که این سری عمر نسبتا طولانی داشت و یا باید یک طراحی کاملا جدید برای آن در نظر می‌گرفتند و یا یک سری کاملا جدید را جایگذین می‌کردند، کاری که سونی ظاهرا با معرفی سه گوشی‌ Xperia X، X Performance، و XA انجام داد.
در سری Xperia Z، سونی عادت بد تاریخ گذشته کردن گوشی شما را با عرضه‌ی گوشی‌های Z جدید، پس از تنها ۶ ماه رویه‌ی کار خود کرده بود، در حالی که حالا بین معرفی سه گوشی Z5 و معرفی سری X در ماه ژوئن زمان بیشتری بین عرضه‌ی گوشی‌های جدید این شرکت وجود خواهد داشت. آیا شما از خداحافظی با سری گوشی‌های Z ناراحت هستید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا