اخبار

خداحافظی سری اکسپریا با جک هدفون

خداحافظی سری اکسپریا با جک هدفون
شرکت سونی نیز قرار است تا به جمع شرکت‌هایی که جک هدفون را از فهرست مشخصات دستگاه‌های خود حذف کرده‌اند بپیوندد و اکسپریا XZ پرو از این درگاه بهره‌مند نخواهد بود.
شرکت‌های مختلفی توانسته‌اند تا تغییرات متعدد ظاهری را بر روی تلفن‌های همراه هوشمند خود اعمال کنند ولی شرکت‌هایی مانند اپل و گوگل در این زمینه اقدام به حذف یکی از کاربردی‌ترین درگاه‌های تلفن‌های همراه کرده‌اند تا بتوانند اندازه دستگاه خود را کوچک‌تر بکنند. در این میان به نظر می‌رسد که سونی نیز از این رویه تبعیت خواهد کرد.
بر اساس اطلاعاتی که از محصول جدید این شرکت رونمایی شده است، اکسپریا XZ پرو قرار است تا بدون جک سه و نیم میلی‌متری هدفون عرضه شود. به‌جای این درگاه قرار است تا این تلفن همراه از دانگل یواس‌بی نوع C بهره‌مند باشد. بر اساس تصاویر منتشر شده که می‌توانید یکی از آن‌ها را در ابتدای تصویر مشاهده کنید، این تلفن همراه علیرغم بهره‌مندی از استانداردهای مرسوم در تلفن‌های همراه شرکت سونی، تفاوت‌هایی نیز با محصولات پیشین دارد.
از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به نمایشگر OLED با رزولوشن ۴K اشاره کرد. این نمایشگر دارای ابعاد ۵٫۷ اینچی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. در این میان این محصول قرار است تا از آخرین تراشه شرکت کوالکام بهره ببرد و پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ قرار است تا توان پردازشی این محصول را تامین کند. همچنین این تلفن همراه به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین می‌توان حافظه این تلفن همراه را به کمک کارت‌های حافظه میکرو اس دی افزایش داد.
باتری این محصولات نیز ۳۴۲۰ آمپرساعت توان دارد که برای این مشخصات، در حد معقولی به نظر می‌رسد. دوربین اصلی این تلفن همراه نیز قرار است تا ۱۸ یک دوربین دوقلو با یک عدسی ۱۸ مگاپیکسلی و یک عدسی ۱۲ مگاپیکسلی باشد. دوربین جلوی این تلفن همراه نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. در این میان یکی از مشکلات اصلی این محصول را باید قیمت بسیار بالای آن دانست. اکسپریا XZ پرو قرار است تا با قیمت ۹۳۰ دلار به بازار عرضه شود و هنوز سایر مشخصات آن به رسانه‌ها راه نیافته است.
 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا